|
کشف تفنگ ساچمه‌زن از تروریست‌ها و حل معمای شلیک به چشم در اغتشاشات

حال که وزارت اطلاعات بیانیه‌ای از دستگیری چندین گروه تروریستی منتشر کرده و در آن، از واردات غیرقانونی سلاح‌های جنگ خیابانی از تروریست‌ها در آستانه محرم خبر داده، باید دید که نگاه سلبریتی‌ها و رسانه هایی که چند ماه است با سوژه دختران و پسران تک چشم، درصدد اتهام زنی بر علیه نظام هستند مسیری دیگر را در پیش می گیرند یا خیر.
منظره سوزناکی است؛ دختری در بهترین سنین جوانی خود یک چشم ندارد و مجبور است باقی زندگی خود را تک‌چشم سپری کند. این صحنه‌ای است که اگر در ماه‌های گذشته و پس از اغتشاشات 1401، پیگیر فضای مجازی و مخصوصا صفحات ضد انقلاب باشید، بارها مشاهده کرده‌اید.

اما نکته اصلی آن است که این صفحات و رسانه ها همواره درصدد این بوده اند تا بسیج و نیروی انتظامی را عامل شلیک به سمت سر اغتشاشگران معرفی کنند که در نهایت منجر به تخلیه چشم این افراد شده است. در نگاه اول هر مخاطبی با دیدن چنین اتفاقی متاثر می شود و حق را به این رسانه ها می دهد؛ چون علی القائده، تفنگ ساچمه ای ابزار کار پلیس ضد شورش است و اغتشاشگران از این سلاح بی بهره اند.

رسانه های ضد انقلاب روی این محور حسابی اسکی رفتند و نیویورک‌تایمز نیز بدون ارائه هیچ سندی مدعی شد که «صدها معترض ایران کور شده‌اند». اما به راستی منشا این اتفاقات که به نظر می رسد با بزرگنمایی رسانه ای غرب همراه شد، چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید