پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟ سوابق این مهاجم پر از تیم‌های گمنام و دسته‌های پایین انگلیس است و یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!

مهاجم انگلیسی ـ غنایی مدنظر پرسپولیس بزودی راهی تهران می شود.
کلودیو افوسو، نام مهاجم آفریقایی الاصل مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان است که به زودی برای مذاکره نهایی و امضای قرارداد راهی تهران خواهد شد.
هنوز رقم پیشنهادی یا توافقی دو طرف برای همکاری مشخص نیست، ولی این مهاجم سیاهپوست، رزومه و سابقه چندان درخشانی ندارد.

این مهاجم ۲۴ساله غنایی الاصل، تمام دوران حرفه‌ای اش را در انگلیس بازی کرده و ۱۸۳ سانتی متر قد و ۷۹ کیلو وزن دارد. او فصل گذشته عضو تیم هانگرفورد تاون بوده و در هفت بازی که انجام داد، تنها یک گل به ثمر رسانده است!

پست تخصصی او وینگر چپ است و اکنون در ترانسفر مارکت بازیکن بدون تیم معرفی شده و در واقع بازیکن آزاد است که هیچ پول رضایتنامه ای نیاز ندارد. به این ترتیب، قاعدتا نباید بازیکن گران‌قیمتی باشد. شرکت ای جی اس ام اینجت این بازیکن انگلیسی است و احتمالا تا آخر هفته در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

جدول سوابق این بازیکن پر از تیم‌های گمنام و دسته های پایین انگلیس است و حتی یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!

پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد نجومی و فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن معمولی و سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟

دیدگاهتان را بنویسید