با وجود انتقادات فراوان یک عضو جدید از خانواده رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به جمع داوران قضاوت‌کننده در سطح اول فوتبال ایران اضافه شد!

حضور تعدادی از اعضای خانواده و اقوام خداداد افشاریان (رئیس کمیته داوران) در سطح اول داوری فوتبال ایران شائبه‌ها و حاشیه‌های زیادی را در چند وقت اخیر برای رئیس کمیته داوران به وجود آورده است. هم‌اکنون پوریا افشاریان به‌عنوان پسر، روح‌الله شریفی به‌عنوان داماد و حمیدرضا افشون به‌عنوان «برادر زن برادرِ» خداداد افشاریان در چند وقت در بخش داوری فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کنند.

به‌تازگی عضو چهارم خانواده افشاریان به داوری فوتبال ایران اضافه شده است تا اندک اندک جمع خانواده تکمیل شود! راحیل افشاریان به‌عنوان دختر رئیس کمیته داوران در کلاس‌های داوری فوتبال بانوان شرکت کرده‌ است، کلاس‌هایی که برای حضور داوران در لیگ برتر بانوان در تهران در حال برگزاری است. درباره دختر افشاریان اطلاعات خاصی حتی با جست‌وجو در اینترنت به دست نمی‌آید و این ابهام وجود دارد که وی بدون سابقه و رزومه خاصی وارد کلاس‌های لیگ برتری شده است.

در حالی که در چند وقت اخیر انتقادات از حضور تعداد زیادی از خانواده خداداد افشاریان در بخش داوری زیاد بوده است، حضور دختر او در کلاس‌های داوری لیگ برتر بانوان کمی عجیب به‌نظر می‌رسد و باید دید این اقدام براساس چه‌ضوابطی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید