کمیسیون اصل نود اسامی نمایندگانی که خودروی میلیاردی دریافت کردند، اعلام کند
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل نود بدون دریافت مجوز از ریاست مجلس، اسامی نمایندگانی را که خودروی شاسی‌بلند دریافت کرده‌اند، اعلام کند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس باید ساز و کار واگذاری خودروهای شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان را کاملاً شفاف کند و اجازه ندهد که به خاطر عملکرد عده‌ای قلیل کلیت مجلس زیر سوال برود.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ و رئیس آن نشان داده که شفاف عمل می‌کند لذا از کمیسیون اصل ۹۰ می‌خواهیم که بدون طی مراحل اداری برای کسب مجوز از ریاست مجلس، اسامی نمایندگانی را که خودرو شاسی بلند دریافت کردند به صورت شفاف اعلام کند تا همه در جریان کار قرار بگیرند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جایی که من اطلاع دارم حدود ۵ نفر از نمایندگان این خودروها را دریافت کرده‌اند و ما نباید اجازه دهیم که به خاطر عملکرد عده قلیلی همه نمایندگان زیرسوال بروند.

ابوترابی با بیان اینکه دریافت خودروهای شاسی بلند از سوی تعدادی از نمایندگان ربطی به استیضاح وزیر صنعت ندارد خاطرنشان کرد: مقدمات واگذاری این خودروها به نمایندگان در دولت قبل فراهم شده و خودروها در آغاز به کار دولت سیزدهم به نمایندگان واگذار شده است.

وی افزود: نباید کاری کنیم که به خاطر این گونه رفتارها کلیت مجلس انقلابی زیر سوال برود و ما باید خودمان با شفافیت اسامی کسانی که اقدام به دریافت خودروی شاسی بلند کردند را اعلام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید