سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: از مردم انزلی و استان گیلان بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم.
مازیار زارع پس از شکست 4 بر صفر ملوان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم از مردم انزلی و استان گیلان بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم.باخت بدی مقابل استقلال آوردیم و اطمینان دارم باید آن را جبران کنیم. در نیمه اول استقلال دو موقعیت داشت که هر دو فرصت تبدیل به گل شد. هر دو فرصت نیز ضد حمله بود توپ را تا پشت محوطه جریمه استقلال رساندیم اما از آنجا توپ را از ما گرفتند و ضد حمله خوردیم. گل‌ اول و دوم استقلال به یک شکل زده شد.

وی افزود: در نیمه دوم آمدیم آن نسبت را قوی‌تر کنیم تا شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم به این دلیل که مهدی قائدی در آن سمت بازی می‌کرد می‌دانستم به سمت دروازه راست ما فشار می‌آورد اما گل سوم را هم مانند گل اول و دوم دریافت کردیم.

سرمربی ملوان عنوان کرد: اگر مقابل استقلال با این همه بازیکن اشتباه کنید و آن را اصلاح نکنید معلوم می‌شود حریف به گل‌های بیشتری می‌رسد. من باید این کار را انجام می‌دادم و تیم را اصلاح می‌کردم اما کارهایم جواب نداد. از مردم عذرخواهی می‌کنم اما فوتبال اینجا تمام نمی‌شود راه خود را برای بازی‌های بعدی ادامه می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید