محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کنایه ای به وزیر آموزش و پرورش نوشت:

🔹بیش از ۲۳هزار کلاس معلم ندارد  و شما در این وانفسا برای اینکه مشکل کمبود معلم را حل کنید ۲۰هزار مدیر مدرسه را عوض کردید. خداوکیلی مجسمه تدبیر هستید. خنده دارتر از این کارتان اینکه وقتی خورشید وسط آسمان است می‌گویید شب است. یعنی گفته‌اید هیچ کلاسی بی معلم نیست و بعدش بلافاصله بیان داشته‌اید بر فرض هم که بی معلم باشد معلم‌های کلاسهای دیگر می روند سر کلاسهای بی معلم! حرفتان خنده‌دار است ولی جا دارد ما مردم بر آن گریه کنیم.

🔹مردمی که هنوز یادشان نرفته  فرزندانشان را دست وزیری داده اند که معنی دربی را نمی داند  و در عین حال ادعا کرده در  دانشگاه‌ها و مدارس ده‌ها کشور خارجی تدریس داشته، و حالا در آستانه اول مهر  خبرندارد چه بر سر وزارتخانه اش امده، چه اعصابی برایشان می‌ماند؟

🔹بعید و بلکه محال می‌دانم از دست شما کاری بربیاید.نه توان علمی‌اش را دارید نه تجربه‌اش را و نه بین فرهنگیان محبوبیتی دارید و نه افکار عمومی شما را دوست دارد. لااقل بروید سراغ وزیران پیشین و از آنها بپرسید چه می‌کردند که روز اول مهر ، مجبور نشوید «کاسه‌چه‌کنم» دست بگیرید. لااقل بروید سراغ محمدعلی نجفی که موفقترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب است، جلویش زانو بزنید و اولیه ترین فوت‌و‌فن‌های وزارت را یاد بگیرید.

🔹اگر این کارها را بلد نیستید یا اجازه ندارید اجرایش کنید چمدانهای‌تان را ببندید و بروید به یکی از همان دهها کشوری که به کار کردن در آنها افتخار می کنید . ببینید چندتا کلاس شان معلم ندارد! با این کار این فرصت را به رئیس جمهور بدهید که شاید سومین وزیر آموزش و پرورش کابینه اش مثل دوتای قبلی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید