جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال خوزستان، صحبت‌های آتشینی انجام داد و مدعی شد هرکسی از قهرمانی تیم فعلی استقلال حرف بزند، خیانت کرده است.
پیروز قربانی کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و اظهار کرد:

خدا را شکر استقلال الان در صدر جدول است، ولی شرایط به نظر من خیلی زشت است؛ هم برای کادر فنی و هم برای مدیریت تیم که هر روز علیه هم مصاحبه می‌کنند. بعد تا چیزی می‌شود زود می‌گویند پیشکسوتان این را بگویند و آن را نگویند. هرکی این را بگوید خیانت است. این چه حرفی است؟

وی افزود:

به عنوان یک استقلالی سابق برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ همین. چون اصلا نمی‌دانیم باید چه بگوییم. بعضی موقع‌ها اصلا لازم نیست چه بگوییم، ولی به نظرم این وضعیت به ضرر استقلال می‌شود. اینکه مدیریت یک طرف و کادر فنی طرف دیگر باشد، مطمئن باشید نتیجه خوبی نخواهد داشت.

قربانی خاطرنشان کرد:

من نمی‌دانم، ولی دو طرف به دنبال این هستند که از طریق هواداران و مصاحبه‌ها یار جمع کنند. این کار بدی است. ترجیح می‌دهم نظری ندهم. امیدوارم به خاطر هواداران استقلال و در رأس آنها پسرم که خیلی استقلال است، استقلال برنده دربی و قهرمان لیگ شود. باز نمی‌دانم؛ اینکه گفتم استقلال قهرمان لیگ شود خیانت است یا نه. شرایط خوبی نیست. برای تیم بزرگی مثل استقلال خیلی بد است که این‌همه فاصله بین کادر و مدیریتش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید