صنعت کپی‌کار رسانه به کجا می‌رود!؟

🔹 مزیت یک رسانه به نشر «خبر دست اول» است که گویا این مزیت تبدیل به ترقی معکوس رسانه ها و تولید «گاف دست اول» شده است

🔹در جدیدترین گاف رسانه‌ای تسنیم، این رسانه متنی بعنوان زیرنویس یک کلیپ گذاشت که در هیچ کجای این کلیپ چنین مطلبی بیان نشده است.

🔹تسنیم در ذیل کلیپ مربوط به وزیر نفت درباره کارت سوخت جایگاه‌ها با تیتر درشت نوشت : سوخت گیری از ۱۰ روز دیگر فقط با کارت شخصی!

🔹این تیتر در حالی توسط تسنیم نوشته شده که اساسا اوجی هیچکدام از کلمات این تیتر را استفاده نکرده و همه آن زاییده تخیل خبرنویسان تسنیم است

🔹وزیر نفت بصورت واضح میگوید هفته های آینده فرصتی جهت اطلاع رسانی استفاده از کارت سوخت شخصی می‌باشد.

🔹این گاف پرتنش از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که متاسفانه صنعت کپی‌کار رسانه‌ای کشور بدون دیدن محتوای فیلم، عین عبارات تسنیم را کپی کرده و موجب تنش روانی جامعه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید