🔹اخیراً مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود بازداشت ۲ تن از فرزندان یکی از مقامات قوه قضاییه را تایید کرد. خبری که هم اطلاع‌رسانی درباره آن و هم اصل اقدام نشان از برخورد بدون مجامله و تعارف قوه با اقدامات خلاف قانون نزدیکان مقامات داشت.

🔹اخبار رسیده درباره جزییات این مساله حاکی است که این دو فرد بازداشت شده، فرزندان حجت‌الاسلام مصدقی معاون اول قوه قضاییه هستند.

🔹ماجرا از این قرار است که از حدود ۸ ماه پیش پرونده فردی به نام «ر» به اتهام پولشویی، قاچاق و برخی تخلفات دیگر در دستور کار قوه قضاییه قراره می‌گیرد.

🔹 اژه‌ای این پرونده را به دلیل برخی موارد آن به حفاظت قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ارجاع می‌دهد و تاکید می‌کند که بدون هیچ ملاحظه‌ای همه‌ موارد بررسی شود.

🔹در این بررسی‌ها مشخص می‌شود که فردی به نام «ح» که سالها پیش به عنوان قاضی سابق قوه قضاییه کنار گذاشته شده بود، شبکه‌ای را تشکیل داده بود و به واسطه برخی ارتباطاتش توانسته بود به «ر» در تخلفاتش کمک می‌کرد.

🔹با پیگیری ضابطان قوه قضاییه «ح» نیز بازداشت و در این حین مشخص می‌شود که ۲ تن از فرزندان معاون اول قوه قضاییه نیز در این شبکه حضور داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید