🔹رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش از صبح امروز در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز آغاز شد و متهم اصلی پرونده ادعا کرد مرتکب قتل نشده است.

🔹در ابتدای این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و یکی از متهمان به نام کریم را به عنوان قاتل اصلی معرفی کرد. در ادامه به دلیل عدم حضور اولیای دم داریوش مهرجویی در جلسه دادگاه، وکیل آنها در جایگاه قرار گرفت و برای هر چهار متهم درخواست قصاص کرد.

🔹در ادامه رئیس پزشکی قانونی توضیحاتی را ارائه داد و گفت اول داریوش مهرجویی و سپس همسرش کشته شدند.

🔹او گفت: پرونده اهمیت ویژه‌ای داشت؛ اما ما نمی‌توانیم تشخیص بدهیم چه کسی قاتل اصلی است. ما به این نتیجه رسیدیم که جراحات وارد از چاقو دسته زرد باعث قتل شده اما اینکه چاقو دست چه کسی بوده را ما تشخیص نمی‌دهیم.

🔹در ادامه متهم ردیف اول در جایگاه ایستاد. کریم اتهام قتل را رد کرد و گفت: اصلا قتل را قبول ندارم. در آن شهرک چهار باغ دستم بود. باغ مهرجویی یکی از آنها بود. من زمان قتل در باغ فردی دیگر بودم و خواستم دوربین‌ها را چک کنند تا این حرفم مشخص شود اما این کار انجام نشد. سر کار بودم و داشتم کارگری می‌کردم که من را گرفتند. من مرتکب قتل نشدم و به زور اعتراف کردم.

کریم در ادامه گفت:
🔹 روز مواجهه حضوری از پزشکی قانونی آمدن و از ما خون گرفتند تا با نمونه خون پیدا شده مطابقت بدهند. آن روز داود به من گفت عجب غلطی کردم این کار را کردم. به او گفتم تو آدم کشتی و من را به اینجا کشاندی. اسکندر هم گفت خوب شد من بعد از قتل لباس‌هایم را شستم. اول فکر کردم آنها هم به زور این حرف‌ها گفتند اما حالا به نظرم آنها مرتکب قتل شدند و پای من را وسط کشیدند/

دیدگاهتان را بنویسید