محمدحسین کنعانی‌زادگان با دریافت کارت زرد در جدال مقابل فولاد خوزستان از حضور در دربی محروم شد. این در حالی است که کارشناسان داوری در بررسی صحنه اعلام کرده‌اند که این کارت زرد اشتباه به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس داده شده است. موضوعی که باعث شده تا باشگاه پرسپولیس اعتراض رسمی خود را به کمیته داوران و سازمان لیگ ارسال کرده و به دنبال بخشیدن آن باشد.

اکنون اما با غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان وضعیت خط دفاعی پرسپولیس با اما و اگر زیادی همراه است. گئورگی گولسیانی که بعد از مصدومیت طی دو دیدار اخیر غایب بوده و برای درمان راهی گرجستان شده، وضعیت نامشخص و مبهمی برای حضور در این بازی دارد و کنعانی‌زادگان هم که مشخصا فعلا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

در این شرایط گزینه‌های در دسترس اوسمار ویرا برای این بازی حساس سه بازیکن خواهند بود؛ فرشاد فرجی، علی نعمتی و وحدت حنانوف.

نعمتی که بیشتر فصل را در پست مدافع چپ به کار گرفته شده بود، با حضور عبدالکریم حسن قادر خواهد بود به پست تخصصی‌اش بازگردد و گزینه محتمل اوسمار برای دربی در صورت غیبت قطعی کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی خواهد بود. وحدت حنانوف نیز در جام ملت‌ها و در ترکیب تاجیکستان کاملا امیدوارکننده ظاهر شده بود و نقش تاثیرگذاری در جمع این تیم از خود به جا گذاشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید