🔹گوگل در وبلاگ خود توضیح می‌دهد که با وجود این ویژگی، کاربران می‌توانند بفهمند ایمیلی که دریافت کرده‌اند از سوی یک منبع قانونی ارسال شده یا یک کلاهبردار.

🔹 همانطور که در پست وبلاگ گوگل اعلام شده، قابلیت تیک آبی جیمیل براساس ویژگی شاخص‌های برند برای شناسایی پیام (BIMI) ساخته شده است.

🔹 با وجود این ویژگی، شرکت‌ها برای کاربران تأیید می‌کنند لوگوی برندی که به‌عنوان آواتار ایمیل خود استفاده کرده‌اند، به آن‌ها تعلق دارد.

🔹 همچنین شرکت‌هایی که قبلاً BIMI را اتخاذ کرده‌اند، به‌طور خودکار این علامت را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید