یارانه بگیران متقاضی وام بدون سود بشتابند | 4 وام فوری دولتی با شرایط آسان و اقساط بلند مدت + شرایط

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.
ثبت نام وام فوری 100 میلیونی با دریافت آنی

مشتریانی که مایل به خرید از محصولات اسنوا هستند و برای تهیه محصولات این برند کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی طرح تسهیلاتی اسنوای بانک تجارت استفاده کنند. این طرح به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان بانک تجارت از برند مذکور و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک ارائه شده است.

مشتریان حقیقی بانک تجارت به منظور استفاده از وام 100 میلیون تومانی طرح اسنوای این مجموعه باید به یکی از نمایندگی‌های گروه انتخاب الکترونیک به صورت حضوری مراجعه کنند و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، برای تسهیلات مذکور در یکی از شعب بانک تجارت درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. نرخ سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر 36 ماه اعلام شده است. وثیقه اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور براساس رتبه اعتباری مشتریان تعیین می‌شود. متقاضیان دارای رتبه اعتباری آ و بی به منظور دریافت این وام کافی است تنها چک یا سفته ارائه دهند. اما افراد با رتبه اعتباری سی و دی یا بدون رتبه اعتباری باید علاوه بر ارائه چک، یک ضامن معتبر نیز داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید