هنوز باور نداریم که این اتفاق برای پورعلی‌گنجی افتاده و متأسفانه حتی عذرخواهی و دلجویی کوچک از فدراسیون ندیدیم. در تیم ملی این اتفاق افتاد، ولی متأسفانه ساده از کنار این قضیه گذشتند

سرمربی پرسپولیس از فدراسیون فوتبال گلایه کرد که چرا بابت مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی از این باشگاه عذرخواهی نکرده است.

نابودی تضمینی تمام چربی‌های شکم و پهلو بدون رژیم و عوارض!
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از میزبانی هیئت فوتبال قزوین تشکر کنم. همچنین از هواداران‌مان تشکر کنم که هیجان خاصی به بازی دادند و تشویق‌شان شور و اشتیاق خاصی به بازیکنان داد. بازی راحتی نبود. ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، ولی بعد از آن پیکان بهتر بازی کرد و دو سه موقعیت گل هم داشت. حتی می‌توانستند در پایان نیمه اول برنده از زمین خارج شوند.
تبلیغاتشرکت سئو

وی ادامه داد: پیکان تیم شایسته‌ای است و در بازی امروز آنها را باکیفیت دیدم. پیکانی‌ها نیمه دوم را هم خوب شروع کردند و به گل رسیدند، ولی به نظرم اسیر همکاری خوب بازیکنان ما شدند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بعد از گل خوردن تسلط خوبی بر بازی داشتیم و به خاطر فشار حملات‌مان حریف دچار اشتباه شد. بازی راحتی نبود. بچه‌ها نشان دادند که کیفیت خوبی دارند و از همه آنها تشکر می‌کنم و برای‌شان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و همین که باعث خوشحالی هواداران می‌شوند همیشه باید مورد تکریم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید