روزنامه شرق نوشت:

🔹با احتساب دقایقی که یزدانی برای تیم بانک شهر کشتی گرفته، او چهار دقیقه مبارزه کرده است. حالا با احتساب همان رقمی که او برای حضور در این تورنمنت گرفته، مشخص می‌شود که او به طور میانگین به ازای هر یک دقیقه ۱۵۰ میلیون تومان درآمد داشته است

🔹اگرچه وقتی اسم حسن یزدانی به عنوان قهرمان اصلی ایران در کشتی آزاد به میان می‌آید، پرداخت رقم ۶۰۰ میلیون تومان اصلا به چشم نمی‌آید، ولی همین عدد و رقم با توجه به دقایقی که یزدانی و چند چهره دیگر تیم ملی کشتی گرفتند رقم چندان بدی به نظر نمی‌رسد. این موضوع باید دوباره تکرار شود که ۶۰۰ میلیون تومان برای تلاش‌هایی که یزدانی و دیگر کشتی‌گیران تیم ملی داشته‌اند ناچیز است، ولی همچنان در مقایسه با سایر دستمزد‌هایی که به بقیه اصناف داده می‌شود، رقم قابل توجهی است.

🔹نکته‌ای که می‌توان آن را بیشتر زیر ذره‌بین برد، دقایقی است که یزدانی و دیگر ملی‌پوشان به نام ایرانی کشتی گرفتند. نماینده ایران در این جام کلا سه دیدار داشت که ملی‌پوشان ازجمله حسن یزدانی، ملزم به انجام هر سه دیدار هم نبودند. آن‌ها در بازی دوم استراحت کردند و در مجموع فقط دو بار برای این تیم کشتی گرفتند. دقایقی که حسن یزدانی کشتی گرفت حتی به اندازه یک زمان معمول کشتی هم نبود.

دیدگاهتان را بنویسید