روزنامه قدس نوشت:

🔹هرچند داعش خود را مجری عملیات اخیر تروریستی در کرمان معرفی کرده، اما این گروه فرزند‌خوانده سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی موساد، سیا و ام آی۶ انگلستان و برخی از کشورهای عرب مرتجع منطقه است. انتقام این حادثه باید از عاملان آن به همان شدت گرفته شود و حادثه کرمان هم بیشتر متوجه رژیم صهیونیستی، متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای اسرائیل است.

🔹امروز بحث انتقام از عاملان جنایت تروریستی در کرمان یک مطالبه جدی است که از سوی مردم و رهبر معظم انقلاب مطرح شده است و شرایط منطقه در غرب آسیا به نحوی‌است که رژیم صهیونیستی پس از سه ماه در حال عقب‌نشینی از نوار غزه است و بهترین موقع برای ضربه زدن به این رژیم فرارسیده است. البته باید این انتقام در چارچوب قدرت و سیاست و به نفع جبهه مقاومت باشد.

🔹سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب حجت را برای تمام مسئولان تمام کرد و باید مسئولان امر هرچه سریع‌تر این مجازات و انتقام را از عوامل حادثه تروریستی بگیرند. این درحالی است‌ که هرچه سریع‌تر و مؤثرتر و هوشمندانه این انتقام صورت بگیرد، امنیت کشور بیشتر تضمین خواهد شد و اگر این اتفاق نیفتد، مردم هزینه بیشتر خواهند داد.

🔹چنان که در سال ۹۸ کوتاهی‌هایی صورت گرفت که منجر به ترور و شهادت شهید فخری‌زاده شد. نباید اجازه تکرار این چرخه در کشور به دشمن داده شود تا حوادثی مشابه اتفاق بیفتد. امروز اصلی‌ترین وظیفه دولت‌ها تأمین امنیت مردم است و این سیاست باید در اولویت مسئولان دولتی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید