یک لندن‌نشین رئیس شورای عالی کانون صرافان ایرانیان شد!

🔸بانک مرکزی برای کانون منحله صرافان رئیس و دبیر گذاشت!

🔹پس از اینکه بانک مرکزی متوجه شد انحلال کانون صرافان غیر قانونی است، به تهدید رئیس و دبیرکل کانون روی آورد و در نهایت با اقدام غیرقانونی دیگر مجوز کامران سلطانی‌زاده و شهاب قربانی دبیر و رئیس کانون را باطل کرد تا از میان افراد عضو شورای عالی دو نفر را انتخاب کند.

🔹فردی به نام حاج علی مامور این کار شد و با تشکیل جلسه غیرقانونی در بانک مرکزی برای کانونی که به قول خودشان منحل شده، رای‌گیری کردند و حمید رسولی‌زاده فرد دو پاسپورته و لندن‌نشین را که از حدود یک سال قبل هم در ایران حضور نداشته و عجیب‌تر از آن در زمان جلسه غیرقانونی هم در کشور نبوده، به عنوان رئیس شورای عالی منحله کانون صرافان انتخاب کردند!

🔹جالب‌تر آنکه از زمانی که فرد لندن‌نشین دیگر عضو کانون یعنی شاهین چراغی از حدود سه هفته قبل وارد ایران شد (از یک سال گذشته ایران نبوده) ماجرای انحلال کانون صرافان آغاز شد. شاهین چراغی فردی است که در زمان سقوط تاریخی بورس ایران و مالباختن هزاران هزار ایرانی عضو شورای عالی بورس بود!

🔹حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!

🔹آقای فرزین و آقایان بانک مرکزی رابط‌های این دو نفر با مدیرانتان را پیدا کنید تا بفهمید چگونه انقدر ساده بازی خوردید و با رسانه‌ای کردن یک اقدام غیرقانونی برای کشور هزینه ایجاد کردید!

دیدگاهتان را بنویسید