بیش از ۲۸۴ هزار تن کالا در ۷ ماه نخست امسال از گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان به کشورهای ترکیه، ازبکستان، عراق ، پاکستان و افغانستان به ارزش ۲۴۷ میلیون دلار صادر شده و برای کشور ارز آوری شده است.

علیرضا صدیقی راد رییس گمرک استان مرکزی در بازدید از گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان«زرندیه» ، با تاکید بر موقعیت استراتژیک این منطقه که در تقاطع سه استان البرز، قزوین و تهران قرار دارد، از توان بالای این گمرک برای ایفای نقش کلیدی در صادرات محصولات کشورمان و ارزآوری برای کشورمان سخن گفت.

همچنین میلاد احمدی مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با اعلام جزئیات این صادرات ۲۴۷ میلیون دلاری که شامل فلزات، محصولات پلاستیکی و مواد غذایی می شوند از آمادگی این گمرک برای ایفای نقشی کلیدی در صادرات کشور سخن گفت.

گمرک منطقه ویژه ایرانیان در کیلومتر ۳۷ آزادراه تهران -ساوه در شهر جدید آیلند ، نخستین شهر پایدار توسعه یافته توسط بخش خصوصی در کشور واقع است که به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی ، پیام و مهرآباد و همچنین قرار گرفتن در کوریدور ریلی و جاده ای شمال – جنوب کشور می تواند نقشی کلیدی در صادرات کشور ایفاء کند

دیدگاهتان را بنویسید