۲ هزار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد؛ تا روز دوشنبه هفته آینده دیدار ۲ هزار نفر از اقشار مختلف شیعه و سنی این استان با رهبر معظم انقلاب انجام شود.

رضا شریفی اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مکرر مسوولان استان، مجموعه شورای راهبردی، تلاش‌های نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و درخواست‌های مکرر مردمی مقرر شده یک خبر مسرت بخش و امیدوار کننده آنهم دیدار با رهبر معظم انقلاب داده شود.

وی افزود: اوج درخواست‌ دیدار با رهبر معظم انقلاب پس از سفر حجت‌الاسلام و المسلیمن حاج‌علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه و هیات همراهشان که سال گذشته به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به استان آمدند انجام شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این برنامه و موافقت رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام شده و قرار است بیستم شهریور ماه این سفر و توفیق شامل حال مردمان این استان شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کمیته‌های تخصصی در حوزه دعوت، اعزام، اسکان، حوزه پیوست رسانه‌ای و تبلیغی این دیدار شکل گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید