بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

⚪️رژیم سفاک صهیونیستی پس از قتل‌عام چهل هزار جان آزاده و بی‌گناه، با عبور از خط قرمز جبههٔ مقاومت و با هماهنگی آمریکای جنایت‌کار، دست به جنایتی هولناک زد و مجاهد بزرگ و سید نستوه مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله ✍️ را به شهادت رساند.

⚪️قلم تاب سخن گفتن از این مرد بزرگ، خدمات و فداکاری‌های او را ندارد.چه می‌توان گفت از جوان‌مردی که پیوسته برای مبارزه با شقی‌ترین دشمنان بشر و خبیث‌ترین آنان مبارزه کرد؛ برای امت اسلام عزت آورد و فخر همهٔ آزادگان جهان شد.

⚪️شهید حاج قاسم سلیمانی ✍️ به حق او را «آیت الهی» می‌دانست. آیتی که توانست شجرهٔ طیبهٔ حزب‌الله را چنان تناور کند که توطئه دشمنان به آن گزندی نرساند.

⚪️شهادت او فرجامی نیک بر کارنامۀ درخشان بندگی‌اش و آغازی بر پایان عمر دشمنان غدار و خون‌خوار امت اسلام خواهد بود.

⚪️خانوادهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن ابراز تألم واندوه عمیق این مصیبت بزرگ و فقدان تاب‌سوز را به محضر بقیه‌الله اعظم 🌹، ولی امر مسلمین جهان آیت‌الله خامنه‌ای 🌺، آحاد امت اسلامی، آزادگان جهان و بیت معظم شهید نصرالله ✍️ تبریک و تسلیت می‌گوید.

⚪️امید است جبههٔ مقاومت طبق وظیفهٔ خود، باقدرت به خون‌خواهی ایشان و شهدای قدس برخیزد و باند جنایتکار اسرائیل را هرچه سریع‌تر از نقشهٔ روزگار محو کند؛ ان‌شاءالله.

خانوادهٔ شهید حاج‌قاسم سلیمانی
۷ مهر ۱۴٠۳
مطابق با ۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶

دیدگاهتان را بنویسید