رسانه اصولگرا: عقلانیت به جای هیجان؛ پایان رویای توقیف «سقوط»

جوان آنلاین نوشت:

🔹 پخش نخستین قسمت از سریال «سقوط» در شبکه نمایش خانگی، با واکنش مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. سریالی که به خاطر رفتار کودکانه و غیرحرفه‌ای بازیگر فراری‌اش، در مظان توقیف بود! توقیفی که شاید رویای لندن‌نشینان برای پخش قسمت‌های جدید سریال گفتگو با یک سلبریتی سوخته می‌شد!

🔹 سریالی که حالا با پخش قسمت اول مشخص شده اتفاقا مجموعه‌ای جذاب و استراتژیک است که عمق نفوذ و رشادت سربازان مظلوم و گمنام کشور در دفاع از خاک و ناموس را روایت کرده؛ حتی به گفته برخی منتقدان سقوط تصویرسازی متفاوت و نمادینی از سردار دلها است که برای نجات یک دختر کُرد، از دست داعش، خود وارد میدان می‌شود…

🔹 این مجموعه حالا با درایت نهادهای نظارتی و یا وزارت ارشاد، در شبکه نمایش خانگی پخش شده است و نقشه شوم توقیف به خاطر یک سلبریتی فراری، به بن بست خورد! توقیفی که می‌توانست دست کارگردانان سناریوی جدید فرخ‌نژاد را برای حمله به نظام، باز کند! اقدام هوشمندانه پخش این سریال اولا نشانه تدبیر ویژه و سعه صدر مسئولان نظارتی، مدیران ارشد و تصمیم‌گیر در کشور و ثانیا آب سردی بر پیکر جنجال‌سازان و نقابدارانی است که در لباس هنر، به هنرمند و هنر خنجر زدند.

🔹 حمید فرخ‌نژاد، بازیگر فراری به آغوش ضدانقلاب در این سریال نقش یک مامور امنیتی را ایفا می‌کند که با موضع‌گیری‌های اخیرش، هیچ قرابتی ندارد و حالا نمایش این تصویر(با پخش سریال و عدم توقیف) بیش از همه برای خود او و چهره جدیدش، دردسرساز خواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید