واکنش جالب خمز به اشتباه مرگبار پورحمیدی

وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم

پاکو خمس پس از شکست یک بر صفر تراکتور تبریز مقابل پرسپولیس، درباره مشکل هجومی تراکتور به‌خاطر غیبت مهاجم نوک گفت: راه حل این مشکل اینقدر ساده نیست. باید میان بازیکنان جستجو کنیم ببینیم کدام بازیکن می‌تواند چیزی را بدهد که از او در خط حمله می‌خواهیم.

وی در مورد وضعیت هجومی تراکتور گفت: دو بازیکن در خط حمله داریم؛ امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی که هیچ‌کدام، مهاجم نوک نیستند. مجبوریم از آنها در خط حمله استفاده کنیم و باید بیشتر تمرین کنیم تا عملکرد مدنظر در بالاترین سطح را به ما بدهند. امروز بازی بهتری نسبت به دیدار با سپاهان ارائه کردیم و با اینکه شکست خوردیم، بازی با پرسپولیس برابر بود. باید کار کنیم و وظیفه من این است که با این بازیکنان به دنبال راه حل باشم.


سرمربی تراکتور تبریز درباره وضعیت حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تیمش که در صحنه گل پرسپولیس مرتکب اشتباه شد، تصریح کرد: فکر می‌کنم پورحمیدی آمادگی محافظت از دروازه تراکتور را دارد و مشکلی برای بازی مقابل تماشاگران زیاد نخواهد داشت. وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید