✍🏻سید عبدالجواد موسوی

🔹آقای جلیلی در کمتر از بیست و چهار ساعت از پایان انتخابات، در مجلسی حضور یافته و در جمعی از دوستانش فرموده: این راه را با قوت ادامه می دهیم. او هم چنین گفته این راه از سال 92 شروع شده و کماکان ادامه دارد. اول از همه باید خدا قوت گفت به ایشان و این سخت کوشی و استمرار را ستود. سیاست عرصه پند و مواعظ اخلاقی نیست. این نکته را سعید جلیلی خیلی خوب می فهمد و به همین دلیل هم در اعتراض به آقای پزشکیان که مدام حدیث و آیه می خواند گفت: این ها را ائمه جمعه هم بلدند منتهی با این حرف ها مملکت اداره نمی شود.

🔹جلیلی با همین حرف نشان داد اتفاقا برخلاف آنچه دیگران درباره او تصور می کنند نگاهی قدسی به امر سیاست ندارد و برای به دست آوردن قدرت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. درست مثل دوست دیگرش آقای پناهیان. اگر منصف باشیم باید بگوییم اتفاقا در این راه موفق هم بوده.

🔹فکر کنید چرا حرف های شما را درباره رقبایتان باور نمی کنند و اگر هم باور می کنند به آن وقعی نمی نهند. آقای جلیلی! من این حرف ها را با نیت خیر نوشتم و بی ذره ای عداوت و بغض. امیدوارم شما نیز در این کلمات از سر مهر و خیر بنگرید و اگر حقیقتا این مردم و این سرزمین را دوست می دارید درباره مسیری که پیش گرفته اید ساعتی تامل کنید. والسلام.

دیدگاهتان را بنویسید