خسرو کفیلی

ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران پس از کسب مدال برنز رقابتهای آسیایی کره جنوبی گفت : پیکارهای این دسته از رقابتهای آسیایی در سطح رقابتهای جهانی و حتی بازی های المپیک برگزار شد.
میر مصطفی جوادی با ابراز رضایت از عملکردش در این مسابقات گفت : رقابتهای دسته ۸۹ کیلوگرم پیکارهای به خوبی برگزار شد و من در رقابت با دو وزنه بردار چینی که عناوین بسیاری در رقابتهای جهانی و المپیک دارند ، به مدال برنز دست یافتم .
این دو وزنه بردار چینی به دفعات رکوردهای جهانی این دسته را بهبود بخشیدند که همین امر نشان از سطح بالای رقابتهای دسته ۸۹ کیلوگرم بود.
او با اشاره به حضور یک ماه اش در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای فوق اظهارداشت : با اینکه زمان اندکی در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور داشتم ، ولی با آمادگی کامل در رقابتهای آسیایی شرکت کردم و به نتایج خوبی نیز دست یافتم و امیدوارم در رقابتهای آینده بتوانیم به حدنصاب های بهتری دست یابم .
ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم کشورمان در باره چگونگی گرفتن وزنه در رقابتهای این وزن گفت : وظیفه من تنها زدن وزنه بود و گرفتن وزنه مربوط به کادر فنی تیم ملی بود بدون تردیداگر دچار سرگیجه نمی شدم وزنه ۲۱۱ کیلوگرم را نیز مهار می کردم و بر حدنصاب مجموع خود می افزودم.
هدف من از حضور در این رقابتها و کسب نتیجه جلب نظر و اعتماد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران بود که به نظرم توانستم اعتماد کادر فنی را به خوب جلب کنم .
جوادی در باره عملکرد کیانوش رستمی دیگر ملی پوش کشورمان در رقابتهای این دسته اظهارداشت : رستمی یکی از اسطوره های وزنه برداری ایران بشمار می رود که صاحب دو مدال از بازی های المپیک ، در صورتی که رستمی دچار مصدومیت نمی شد بدون به حدنصابهایی بسیار خوبی در این رقابتها بدست پیدا می کرد.
من مطمئن هستم که رستمی با رهایی از بند مصدومیت در رقابتهای آتی بار دیگر برای کشورمان از میادین مختلف افتخار کسب خواهد کرد.
او که برای نخستین بار در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه می زد ، از هدفش برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس سخن گفت و افزود : دسته ۸۹ کیلوگرم یکی از اوزان المپیکی است و با توجه به اینکه سهمیه هر کشور برای حضور در بازی های المپیک سه وزنه بردار است من تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بتوانم یکی از نمایندگان ایران در این رویداد مهم باشم من به خوبی می دانم با توجه به حریف قدرتمندی همچون رستمی راه بسیار سختی را برای حضور در این بازی ها خواهم داشت.
ملی پوش وزنه برداری ایران به تلاشش برای حضور در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو اشاره کرد و گفت : پس از پایان رقابتهای آسیایی کره جنوبی ، با حضور در تهران و حضور در اردوی آمادگی تیم ملی ، تمرینات خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی آغاز خواهم کرد. با توجه به اینکه در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی پیکارهای دسته ۸۹ کیلوگرم برگزار نمی شود من مجبورم به یک دسته بالاتر بروم . من مطمئن هستم که رستمی نیز برای حضور در این رقابتها به یک دسته بالاتر خواهد آمد و به همین خاطر رقابت سختی را با او و وزنه بردارانی همچون ایوب موسوی ، رضا بیرالوند و دیگر مدعیان این وزن برای پوشیدن دوبنده تیم ملی خواهم داشت.
جوادی به تلاش و ممارست ملی پوشان وزنه برداری ایران برای کسب افتخار در رقابتهای آسیایی کره جنوبی اشاره کرد و گفت : ملی پوشان کشورمان در طول تشکیل اردوی آمادگی تلاش بسیاری برای رسیدن به شرایط مطلوب و کسب بهترین نتیجه در این مسابقات کشیدند که امیدوارم حاصل تلاش خود را در این مسابقات با کسب مدال بدست آورند.
او در باره عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفتند ، گفت : این کادر با برنامه صحیح تمرینی و با گرفتن وزنه مناسب برای ملی پوشان در طول رقابتها نشان دادند که از تجربه بسیار خوبی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید