طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسبه‌ای که یک خانم را کنار خودشان گذاشتند به هیچ‌وجه نباید مجوز داشته باشند
عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص نحوه مبارزه با بی حجابی گفت: من با اصل جریمه پولی موافق نیستم. نیازی هم به این کار نیست؛ به خصوص با توجه به این‌که همه اموراتی که می‌خواهند جریمه بکنند مثلا مجوزشان‌ و کارکردشان، همه دست دولت است و می‌توانند مجوزها را لغو کنند یا برای چندوقت و یا اگر حریف نشدند برای همیشه. مرحله اول، مرحله دوم و بعد مرحله سوم لغو کنند.

مشروح گفت و گوبا آیت‌الله یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در پی می آید:

علاقه‌مندیم نظر شما را درباره لایحه جدید حجاب و عفاف و مخصوصا درباره جرائم سنگین و متعدد و پیچیده‌ای که در این لایحه برای بی‌حجابی وضع شده، جویا شویم.

نظر من نه درباره لایحه بلکه اصل بی‌حجابی این‌ است که اولین قدم را دولت‌ها و دولت فعلی باید بردارد. در رابطه با خود ادارات. یعنی مسئولیت حجاب کارمندان و همین‌طور مراجعه کنندگان را به عهده رئیس اداره بگذارند خیلی از مسائل حل می‌شود. یعنی ابتدا خود کسانی که پرسنل هستند لباس خاصی داشته باشند تا اینکه حجاب اسلامی را مراعات کنند.

اگر مسولی در این‌باره به وظیفه‌اش عمل نکرد درباره او تصمیم گیری شود یا مسئول آن اداره را جا‌به‌جا کنند و یا درجه‌اش را پایین بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید