▫️حتما می داند که اتفاقا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بعد از تصویب دست تیم مذاکره کننده پشت میز مذاکره را پر کرد و به تصریح رهبر معظم انقلاب کشور را از « سرگردانی » نجات داد تا بعد از آن که دولت و مجلس مطلوب آقای مهاجری طی دو سال اجرای یک طرفه برجام، قدرت چانه زنی را از بین برده بودند، مذاکره کنندگان قدرت چانه زنی داشته باشند و کشور گرفتار توافقی نشود که مردم از آن منفعت اقتصادی نمی برند.

▫️شما باید هم ناراحت باشید؛ چرا می بینید این مجلس دیگر منفعل نیست بلکه فعالانه و هوشمندانه با شناخت مسائل به مسائل کلان کشور ورود کرده است.

▫️لایحه عفاف و حجاب نیز به رغم تمسخر و کنایه خناسان یکی از بهترین مصوبات مجلس یازدهم در هماهنگی با قوای دیگر است که برای اولین بار برخورد مردم با مردم و بساط گشت ارشاد را برای همیشه جمع می‌کند. شما با این تصمیمات راهبردی مخالفید؟ اگر این مصوبات در زمان ریاست آقای لاریجانی بر مجلس انجام می‌شد همین یک مصوبه را علم سر دست نمی‌گرفتید؟ البته با این تخریب ها، قرار نیست کسی از این لایحه مهم عقب نشینی کند.

▫️و اما قانون بازنشستگی…
🔸آقای مهاجری شما که سال ها نزدیک به آقای علی لاریجانی بودید از ایشان بپرسید؛ طی حدود ۲ دهه حضور در مناصب مهم امنیتی، سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری چه اقدام مثبتی برای جلوگیری از فروپاشی صندوق‌های بازنشستگی کرده است؟ مگر بحران این صندوق‌ها مربوط به امروز و دیروز است؟ بیش از ۲۵ سال است که همه از بحران صندوق‌های بازنشستگی که خون بازنشستگان را می‌مکد حرف می زنند و البته فقط حرف زده‌اند بدون یک اقدام و عمل مفید! از آقای علی لاریجانی که رئیس ۱۲ ساله مجلس در این کشور بوده سوال کنید برای جلوگیری از این بحران معیشتی بازنشستگان چه کرده است؟ لااقل ۳ اقدام مهم ۳ دوره مجالس مطلوب خود را که ۱۲ سال در این کشور تصمیم گیر بوده است نام ببرید.

🔹از ایشان بپرسید که به چه اجازه ای با نامه آقای آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی، جلوی تصویب مالیات بر سوداگری و سفته بازی را درصحن مجلس گرفت؟ جلوگیری از مالیات ستانی از دلالان به نفع چه کسی بود که آقای لاریجانی چنین تصمیمی گرفت؟ درباره این موضوع با ایشان صحبت کردید چه مجالس ایشان اینقدر منفعل بود؟ به شما حق می دهم عصبانی باشید، چرا که تصور نمی کردید که مجلس می تواند منفعل نباشد و فعالانه به موضوعات اساسی کشور ورود کند.

🔹در مقایسه مع الفارق قیمت دلار و گوشت و … هم خوب است شما پاسخ دهید که مجالس آقای لاریجانی برای جلوگیری از افزایش ۲۰ برابری قیمت دلار و ۳۷ برابر قیمت سکه در مدت سکان‌داری ایشان در دوره‌های هشتم، نهم و دهم چه اقدامی انجام داد؟ غیر از این بود که در آن مدت دولت‌ها هرکاری خواستند کردند و ارزش پول ملی را ده‌ها برابر کاهش دادند؟

▫️به آقای لاریجانی یادآوری کنید که مقابل این ملت اگر پاسخ ندهد مقابل خدا باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، عملکردی که روزی یکشنبه سیاه در کشور ساخت و روزی باعث افزایش چند ده برابری مایحتاج ضروری مردم شد.

◾️آقای مهاجری! این فهرست را ذخیره کنید که اگر روزی خواستید با آقای لاریجانی در اتاق‌تان به کارهای بدتان فکر کنید، چیزی برای فکر کردن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید