خسرو کفیلی

ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران از شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان بازماند.
آیت شریفی ملی پوش مازندرانی دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران که پس از مصدومیت در رقابتهای جهانی عربستان چندی است بار دیگر از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده است ، حضور در رقابتهای آسیایی ازبکستان را از دست داد تا خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رقابت گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود ، آماده کند.
شریفی در باره دلیل عدم شرکتش در رقابتهای آسیایی ازبکستان که یکی از پیکارهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست ، گفت : پس از رهایی از بند مصدومیت ، چندی است که با حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که در چالوس دایر است ، تمرینات خود را آغاز کرده ام .
با توجه به زمانی که در اختیار داشتم به شرایط نسبتا خوبی رسیدم ولی به تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای آسیایی ازبکستان که در تاشکند برگزار خواهد شد ، شرکت نخواهم کرد و خود را برای حضور در رقابتهای جام جهانی تایلند که مهمترین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود ، آماده خواهم کرد.
طبق نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران علی داودی و عیرضا یوسفی دو ملی پوش دیگر فوق سنگین کشورمان در رقابتهای فوق شرکت خواهند کرد و من برای آنان آرزوی موفقیت دارم .
او با اشاره به زمان باقی مانده تا مسابقات جام جهانی تایلند که آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز خواهد بود و پیش بینی می شود تمام مدعیان حضور در این بازی های در این رقابتها شرکت و وزنه بزنند ، افزود : پیکارهای جام جهانی تایلند قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در این کشور برگزار خواهد شد . این مسابقات مهمترین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود و به همین خاطر تمامی مدعیان حضور در این بازی ها در آن شرکت خواهند کرد .
با توجه به حضور تمامی قدرتهای این رشته ورزشی در تایلند پیش بینی می شود که رقابتهای تایلند در سطح بسیار بالایی برگزار شود.
شریفی در ادامه گفت : من برای حضور در رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس با علی داودی رقابت دارم و برای اینکه بتوانم در این بازی هاه شرکت کنم حداقل باید به حدنصاب مجموع ۴۶۰ کیلوگرم برسم . دست یافتن به این حدنصاب سخت است ولی با توجه به زمانی که دراختیار دارم مطمئن هستم که در تایلند به این رکورد خواهم رسید.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران از میرمصطفی جوادی و رضا دهدار دو ملی پوش دیگر وزنه برداری کشورمان که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند به عنوان غایبان دیگر تیم کشورمان در رقابتهای آسیایی ازبکستان نام برد و گفت : جوادی و دهدار نیز با نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای تاشکند شرکت نخواهند کرد و خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند آماده می کنند.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران به حضور شماری از وزنه برداران جوان در این مرحله از اردو اشاره کرد و گفت : کادر فنی تیم ملی در این مرحله از اردو از چند وزنه بردار جوان و آتیه دار دعوت کرده است که به همراه دیگر وزنه برداران تمرینات خود را انجام می دهند.
او شرایط مهیا شده در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که در چالوس دایر شده است مطلوب دانست و گفت : حسن این اردو با دیگر اردوهایی که در آن شرکت کرده ام ، این است که همه چیز در یک جا قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید