خسرو کفیلی

ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری ایران در رقابتهای آسیایی بحرین از عملکرد خود در این مسابقات ناراضی است.
امیر عزیزی وزنه بردار زنجانی تیم کشورمان که در این مسابقات به تک مدال برنز در حرکت یک ضرب دست یافت ودر مجموع با یک کیلوگرم اختلاف نسبت به حریف چین تایپه ای خود در رده چهارم رده بندی مجموع این دسته ایستاد ، گفت : با اینکه پیش از شرکت در رقابتهای آسیایی در تمرینات به حدنصاب مجموع ۴۰۰ کیلوگرم رسیده بودم و امید بسیاری داشتم که افتخار دیگری برای کشورم در این رویداد قاره ای کسب کنم ولی متاسفانه این چنین نشد واز این امر ناراحت هستم .
او افزود : دلایل مختلفی وجود دارد که مانع از این شد که یکی از سکوهای قهرمانی دسته ۱۰۹ کیلوگرم پیکارهای آسیایی را کسب کنم که تلاش خواهم کرد دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.
وی به کسب عنوان سومی تیم ایران در رقابتهای آسیایی بحرین اشاره کرد و گفت : در صورتی که محمد زارعی در حرکت دو ضرب خود به علت مصدومیت اوت نمی کرد تیم ایران با اختلاف بسیاری نسبت به تیم های قزاقستان و ازبکستان عنوان نخست را کسب می کرد که متاسفانه این چنین نشد.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که پس از بازگشت از منامه از سوی سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت نشد، گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا رقابتهای جهانی من انتظار نداشتم که به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شوم ولی این امر مانع از آن نخواهد شد که خود را برای شرکت در رقابتهای گزینشی آینده بازی های المپیک پاریس آماده کنم .
عزیزی گفت: پیکارهای جهانی کلمبیا نخستین آزمون گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود که من آن را از دست دادم ولی از هم اکنون خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی و بازی های آسیایی هانگ زو که سال آینده برگزار می شود و حکم گزینشی بازی های المپیک را نیز دارد ، آماده خواهم کرد تا شانس خود را برای شرکت در این بازی ها بیازمایم .
طبق اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری ، تمامی پیکارهای قاره ای دو سال مانده به بازی های المپیک حکم گزینشی بازی های المپیک را دارند ضمن آنکه تا زمان رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ نیز برگزار خواهد شد که آنها نیز انتخابی بازی های المپیک خواهند بود و وزنه برداران می توانند با شرکت در آنها امتیازات لازم را برای شرکت در بازی های پاریس کسب کنند.
با توجه به زمانی که اکنون در اختیار دارم از هم اکنون تلاش خواهم کردم که نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران را برای دعوت دوباره ام به اردوی تیم ملی جلب کنم.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران به حضورش در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که از اواخر ماه جاری آغاز می شود ، اشاره کرد و گفت : با توجه به میزان آمادگی ام سعی دارم از هفته دوم در لیگ شرکت کنم و بزودی با یکی از تیم های مطرح لیگ قرارداد منعقد خواهم کرد.
عزیزی در باره مهدی کرمی تنها وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم حاضر در اردوی آمادگی تیم مللی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا نیز گفت : کرمی از جمله بهترین وزنه برداران این دسته ایران است و من برای کسب نتایج خوب در این رقابتها آرزوی موفقیت می کنم .

دیدگاهتان را بنویسید