خسرو کفیلی

رییس فدراسیون وزنه برداری از اعزام تیم کامل مردان ایران به رقابتهای آسیایی کره جنوبی خبر داد.
سجاد انوشیروانی با اشاره به تشکیل اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری مردان و زنان ایران در تهران و سمنان گفت : اردوهای آمادگی ملی پوشان پسر و دختر کشورمان ازاوایل ماه جاری در تهران و سمنان دایر شده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی وزنه برداری مردان ایران با ترکیب کامل در این رویداد قاره ای شرکت خواهد کرد و چگونگی اعزام تیم بانوان کشورمان به این مسابقات بستگی به نظر کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان دارد.
وزنه برداران دختری که به حدنصاب های تعیین شده از سوی باقری دست یابند به کره جنوبی اعزام خواهند شد.
رییس فدراسیون وزنه برداری به زمان برگزاری رکوردگیری از وزنه برداران پسر دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان اشاره کرد و گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان طبق برنامه تدوینی روز چهارم اردیبهشت نسبت به رکوردگیری از ملی پوشان اقدام خواهد کرد . این رکوردگیری به صورت رسمی انجام خواهد شد .
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در پایان این رکوردگیری و پس از بررسی های لازم نسبت به معرفی ملی پوشان اعزامی به این رقابتها اقدام خواهد کرد.
او در ادامه گفت : پس از بازگشت تیم ملی وزنه برداری ایران از رقابتهای آسیایی ، نسبت به تشکیل اردوهای آمادگی این تیم برای شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو و رقابتهای جهانی عربستان اقدام خواهد شد.
انوشیروانی به شرکت تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران در رقابتهای آسیایی هندوستان اشاره کرد و گفت : برای حضور قدرتمند وزنه برداران نوجوانان و جوانان کشورمان در این مسابقات دو ماه اردو در نظر گرفته ایم .
مرحله نخست اردوی وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان از روز ۲۶ ماه جاری در یکی از دو شهر کرمانشاه و یا شیراز دایر خواهد شد و مرحله دوم این اردو با پایان تعمیرات کمپ تیم های ملی وزنه برداری ایران در مجموعه ورزشی آزادی در تهران دایر خواهد شد.در پایان این اردو کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران شمار وزنه برداران اعزامی به هندوستان را اعلام خواهد کرد.
رییس فدراسیون وزنه برداری به چابک سازی و توانمندی در بخش منابع انسانی این فدراسیون اشاره کرد و گفت : از زمانی که به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری انتخاب شدم تلاش دارم طبق اساسنامه فدراسیون عمل کنم .
در بخش منابع انسانی فدراسیون وزنه برداری نسبت به ساماندهی ، تعدیل و کاهش نفرات اقدام کرده ایم و از نیروهای کارآمد و تحصیل کرده بهره خواهیم گرفت .
چابک سازی منابع انسانی فدراسیون وزنه برداری در بخش های مختلف فدراسیون اجرایی خواهد شد.
ضمن آنکه تا پایان ماه جاری تقویم سالانه فدراسیون وزنه برداری تدوین و به هیات های وزنه برداری استان ها ارسال خواهد شد.
تفاهم نامه فدراسیون وزنه برداری و وزارت ورزش و جوانان منعقد و بزودی اجرایی خواهد شد.همچنین پیگیر بودجه های اختصاص یافته برای خرید و تجهیز سالن های وزنه برداری استانها هستیم .
انوشیروانی در پاسخ به سووالی مبنی بر شکایت سعید علی حسینی سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران به علت عدم اجرای قراردادش اظهارداشت : تاکنون هیچ گونه شکایتی از سوی علی حسینی به خاطر عدم اجرای قراردادش از فدراسیون وزنه بردارری صورت نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید