خسرو کفیلی

کوروش باقری مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران که از او به عنوان سرمربی تیم بانوان کشورمان نیز یاد می شود، برای نظارت بر تمرینات ملی پوشان دختر ایران به مهدیشهر سمنان رفت.
با اینکه باقری رسما حکم سرمربیگری اش در تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران از سوی فدراسیون وزنه برداری صادر نشده است ، به مهدیشهر سمنان سفر کرده است تا ضمن بررسی عملکرد دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران با کادر فنی این تیم در خصوص وضعیت وزنه برداران دختر دیدار و گفت وگو کند.
باقری در این سفر ضمن دیدار و گفت وگو با برخی از مسوولان هیات وزنه برداری استان سمنان و اداره کل ورزش و جوانان این استان آخرین برنامه های آماده سازی ملی پوشان وزنه برداری دختر کشورمان را نیز به کادر فنی این تیم ارائه خواهد کرد.
مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران بزودی و پس از بررسی پیشرفت های وزنه برداران دختر حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان شمار وزنه بردارانی که قرار است به کره جنوبی محل برگزاری رقابتهای آسیایی اعزام شوند ، معرفی خواهد کرد.
سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری ، این اختیار را به باقری داده است تا شمار وزنه برداران دختر کشورمان اعزامی به این رقابتها را تعیین کند.
وزنه برداران دختر کشورمان که با حضوردر اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران بر حدنصاب های خود بیفزایند شانس حضور در رقابتهای آسیایی کره جنوبی را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید