خسرو کفیلی

با گذشت یک ماه از انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری ، خانه تکانی در این فدراسیون آغاز شده است .
انوشیروانی که در اواسط اسفند ماه گذشته با انصراف ایوب بهتاج دیگر کاندیدای تصدی پست ریاست فدراسیون وزنه برداری با حداکثر آرای ماخوذه به مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را برعهده گرفت در نخستین گام پس از انتصاب کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران و تشکیل اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پسران و دختران کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی ، نسبت به تغییر ساختار منابع انسانی اقدام کرده است.
رییس فدراسیون وزنه برداری که در دوران سرپرستی اش در فدراسیون وزنه برداری کمترین تغییر را در این فدراسیون انجام داده بود ، اکنون در پی ایجاد تغییراتی در بخش های مختلف با استفاده از افراد تحصیل کرده و نزدیک به خود است.
او در مدت حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری از تمامی پیشکسوتان این رشته به ویژه قهرمانان پرآوازه این رشته ورزشی از جمله حسین رضازاده ، حسین توکلی، کوروش باقری، نواب نصیرشلال ، بهمن زارع و … دعوت به کار کرده و از آنان در بخش های فنی مختلف فدراسیون وزنه برداری به ویژه در کمیته فنی این فدراسیون استفاده کرده بود.
انوشیروانی با عنوان ساماندهی منابع نیروی انسانی در فدراسیون وزنه برداری در راستای چابک سازی و توانمندی این فدراسیون این تغییرات را در بخش های مختلف اجرایی و کمیته های گوناگون انجام خواهد داد.
از جمله این تغییرات می توان به تغییر دبیرکلی فدراسیون وزنه برداری اشاره کرد.
با اینکه گفته می شود ، با انتخاب انوشیروانی به ریاست فدراسیون ، حسین مقامی سرپرست پیشین دبیرکلی این فدراسیون که نقش بسزایی در انجام کارهای اجرایی در دوران سرپرستی او و برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری داشت در سمت خود ابقا خواهد شد ، ولی شنیده ها حاکی از گفت وگو با برخی افراد برای تصدی این پست است.
به نظر می رسد تا پایان ماه جاری شاهد تغییراتی در بخش های مختلف فدراسیون وزنه برداری خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید