خسرو کفیلی

ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو به تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان به منظور شرکت در بازی های المپیک پاریس شانس خود را در دسته ۱۰۲ کیلوگرم می آزماید.
مهدی کرمی ملی پوش زنجانی کشورمان با تایید این مطلب گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران پس از بازگشت از هانگ ژو از من خواست با حضور در دسته ۱۰۲ کیلوگرم شانس خود را برای شرکت در بازی های المپیک پاریس بیازمایم.
او افزود:‌ اکنون پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری ، تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده ام تا با کاهش وزن و رسیدن به شرایط مطلوب و حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی خود را برای شرکت در رقابتهای پیش رو آماده کنم .
ملی پوش وزنه برداری ایران که تاکنون در دو رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس شرکت کرده است ، افزود : برای اینکه بتوانم شانس خود را برای شرکت در بازی های المپیک پاریس بیازمایم باید در سه رقابت گزینشی دیگر شرکت کنم و در دو رقابت در وزن ۱۰۲ کیلوگرم وزنه بزنم .
او در باره حضورش در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک از جمله پیکارهای بین المللی قطر ، رقابتهای آسیایی ازبکستان و پیکارهای بین المللی تایلند اظهارداشت : حضورم در این مسابقات بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران دارد.
به تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در هر رویدادی که حکم گزینشی بازی های المپیک پاریس را داشته باشم شرکت خواهم کرد.
کرمی از رسول معتمدی و رضا دهدار دو ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان به عنوان جدی ترین حریفانش برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری کشورمان یاد کرد و گفت : رسول و رضا از جمله دوستان خوب من هستند که با حضورم در دسته ۱۰۲ برای پوشیدن دوبنده تیم ملی با آنان به رقابت خواهم پرداخت و هر وزنه برداری که در شرایط بهتری قرار داشته باشم دوبنده تیم ملی را در این وزن بر تن خواهد کرد.
او در باره در خواست کیانوش رستمی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران برای شرکت در اردوی تیم ملی و حضورش و در دسته ۱۰۲ کیلوگرم اظهارداشت : من هم از طریق رسانه ها از درخواست رستمی آگاه شده ام . این بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی دارد که با این درخواست موافقت کند ، یا نه .
ملی پوش وزنه برداری ایران در باره چگونگی حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای بین المللی قطر که یکی از پیکارهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز خواهد بود ، گفت : با هماهنگی های به عمل آمده با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار است در مرحله دوم به جمع دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بپیوندم و خود را برای شرکت در این مسابقات آماده کنم .
کرمی که باعقد قرارداد با تیم ملی حفاری اهوازبرای این تیم در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور وزنه خواهد زد ، گفت : با توجه به محسوب شدن حدنصابهای ملی پوشان وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی هانگ ژو در هفته اول لیگ ، در هفته اول برای ملی حفاری اهواز وزنه نخواهم زد و در هفته های دوم و سوم به رقابت با حریفانم خواهم پرداخت.
او با ابراز نارضایتی از عملکردش در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو اظهارداشت : با گذشت زمان هنوز نتوانسته ام این موضوع را بپذیرم که جهره خوبی از خود در این مسابقات به نمایش نگذاشته ام.
هیچ حرفی نیز برای توجیه ندارم . با اینکه از شرایط بدنی بسیار خوبی برخوردار بودم ولی انتظارات را برآورده نکردم و با بدشانسی مواجه شدم .

دیدگاهتان را بنویسید