خسرو کفیلی

به درخواست سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران ، کیانوش رستمی می تواند در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران وزنه بزند.
محسن جلیلی مسوول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری با نزدیک شدن به زمان برگزاری هفته اول لیگ های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور در رشت با بیان این مطلب گفت : در آیین نامه برگزاری لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور حضور وزنه بردار آزاد در لیگ دیده نشده است ولی در صورتی که سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران چنین درخواستی را داشته باشد اجرا خواهیم کرد.
در صورت ارائه این درخواست رستمی می تواند با حضور در رشت همانند ملی پوشانی که در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران از آنان رکوردگیری به عمل می آید از او با حضور داوران رکوردگیری به عمل خواهد آمد.
او با اشاره به برگزاری هفته اول لیگ های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور در روزهای دهم تا دوازدهم ماه جاری در رشت اظهارداشت : به درخواست باشگاه مقاومت گیلان که نخستین حضورش را در لیگ جوانان باشگاه های کشور تجربه می کند ، هفته نخست لیگ در این شهر برگزار می شود و طبق برنامه وزنه برداران جوان و بزرگسال به رقابت خواهند پرداخت.
جلیلی با اشاره به محسوب شدن حدنصابهای کسب شده از سوی ملی پوشان وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی هانگ ژو برای تیم هایشان در هفته نخست پیکارهای فوق اظهارداشت : طبق توافق به عمل آمده با سرپرستان تیم های شرکت کننده در لیگ ، حدنصابهای ملی پوشان در بازی های آسیایی هانگ ژو در حالی در هفته اول لیگ محاسبه خواهد شد که مربیان تیم ها خواستار آن باشند در غیر این صورت ملی پوشان در هفته اول وزنه خواهند زد.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری به عقد قرارداد تیم ذوب آهن اصفهان با یک وزنه بردار اهل ترکیه اشاره کرد و گفت : پس از سال ها بار دیگر یک وزنه بردار خارجی در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران وزنه خواهد زد و گرمی بخش این مسابقات خواهد بود.
تیم ذوب آهن اصفهان در این فصل با محمد فرقان وزنه بردار اهل ترکیه که به تازگی در رقابتهای جهانی عربستان به مدال برنز دست یافت قرارداد منعقد کرده است و از او در رقابتهای لیگ بهره خواهد گرفت.
جلیلی به عدم حضور تیم سایپا در فصل جاری لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران اشاره کرد و گفت : متاسفانه با اینکه تیم سایپا در فصل گذشته عنوان سومی لیگ را کسب کرد ، در این فصل حضور نخواهد داشت ولی با تمهیدات مسوولان فدراسیون وزنه برداری امیدوارم با رفع مشکلات این تیم و برخی تیم های دیگر
در فصل آینده در رشته وزنه برداری سرمایه گذاری کنند.
او به زود برگزار شد نیم فصل نقل و انتقالات وزنه برداران اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه برخی از ملی پوشان بیرون مانده اند قصد داریم در بین هفته های اول و دوم لیگ ، زمینه جذب وزنه برداران را برای تیم ها ایجاد کنیم به همین خاطر تیم های شرکت کننده می توانند در نیم فصل نقل و انتقالات هر وزنه برداری را خواستار باشند به خدمت بگیرند.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری به هماهنگی های به عمل آمده با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برای برگزاری هفته های دوم و سوم لیگ اظهارداشت : دراین خصوص هماهنگی های لازم به عمل آمده است تا مشکلی در برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید