مرتضی زبردست

تیم مدیریتی شرکت تولیدی، صنعتی مشفق که در کنار برنامه های متنوع و مورد نياز جامعه، ورزش را نیز جدی گرفته اند پنج شنبه این هفته ( بیست و هشتم دی ماه ) در پارک پردیسان همگام با دیگر ورزش کاران در هوای نه چندان سرد زمستان تهران به تمرین و رقابت ورزشی پرداختند.
مدیران ارشد آین مجموعه چون باور دارند ثروت واقعی، سلامتی است بر حفظ این نعمت خدادادی تأکید فراوان داشته و با همه وجود حتی سختی تمرین های فشرده و بعضا سنگین را هم تحمل می کنند.
تمرین های توپی و گاهی اوقات سرعتی برای افرادی که با دوره جوانی قدری فاصله گرفته و اضافه وزن نیز آزارشان می دهد سختی کار را مضاعف می کند ولی با این حال همین دوستان هم یواشکی نفسی چاق کرده و برای کسب پیروزی با عزم و اراده مثال زدنی تلاش می کنند.
با این مقدمه به راحتی می توان دلیل رضایت اکثریت به اتفاق سهام داران شرکت مشفق را پیدا کرد، میل به موفقیت، قطعآ راه های رسیدن به آن را نیز پیدا و هموار خواهد کرد.
نا گفته نماند امروز جای خالی مهندس اعوانی و مهندس فاضلی که همواره در جمع مشوقان و مروجان ورزش خانواده صنعت بودند حداقل برای نگارنده محسوس بود، دلیل غیبت مهندس اعوانی مشخص نیست اما مهندس فاضلی مشغول مداوای بیماری پدر هستند که امیدواریم خداوند متعال شفای عاجل عطا فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید