خسرو کفیلی

ملی پوش وزنه برداری ایران با رهایی از بند مصدومیت می رود که به روزهای اوج خود بازگردد.
رسول معتمدی ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران که در هفته اول فصل گذشته لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران از ناحیه دست دچار مصدومیت شده و پس از چندی دست مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد ، اکنون با گذشت چند ماه از حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران می رود که به روزهای اوج خود بازگردد.
این وزنه بردار اصفهانی که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان سعودی آماده می کند به هنگام بازدید کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک از محل اردوی آمادگی ملی پوشان در آکادمی ملی المپیک به همراه دیگر ملی پوشان به زدن وزنه پرداخت و نشان داد که بزودی به روزهای اوج خود می رسد و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم جهان مطرح خواهد کرد.
معتمدی که خردادماه گذشته با حضور در رقابتهای جایزه بزرگ کوبا در هاوانا نخستین حضورش را در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تجربه کرد و نامش را در زمره وزنه بردارانی که شانس حضور در این بازی ها را دارد ثبت کرد اکنون می رود که به همراه رضا دهدار دو وزنه بردار کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان باشند.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران با اینکه هنوز اسامی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان که مهمترین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز بشمار می رود اعلام نکرده است و اینکه هنوز این وزنه بردار به رکوردی که بتواند جایگاه او را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم جهان تثبیت نکرده است ولی حضور این وزنه بردار در ترکیب تیم اعزامی به عربستان را قطعی کرده است تا همچنان شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را داشته باشد.
این کادر افزون بر رقابتهای جهانی عربستان ، شرایط حضور معتمدی را در ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی هانگ ژو نیز فراهم خواهد کرد.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران با توجه به میزان آمادگی این وزنه بردار پیش بینی کرده است که معتمدی اردیبهشت ماه سال آینده به اوج آمادگی خود بازگردد و در آن موقع با حضور در آخرین رویدادهای گزینشی بازی های المپیک پاریس سهمیه حضور در این بازی ها را بدست آورد.
ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان با ابراز امیدواری از بازگشتش به صحنه رقابتهای وزنه برداری میزان آمادگی اش را مطلوب دانست و گفت : از میزان آمادگی ام راضی هستم . با اینکه چند ماهی به علت مصدومیت نتوانستم تمریناتم را پی بگیرم ولی هر چه زمان می گذرد شرایطم بهتر می شود.
او افزود : در طول چند ماه گذشته با توجه به شرایطم تلاش کردم در سکوت مطلق ذهن خود را معطوف به بازگشتم به صحنه رقابتهای این رشته کنم و از هرگونه هیاهو دوری نمایم .

دیدگاهتان را بنویسید