خسرو کفیلی

یارگیری اهوازی ها برای حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ های وزنه برداری باشگاه های ایران آغاز شد.
تیم ملی حفاری اهواز یکی از دو نماینده خوزستان در فصل آینده لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور که از مهرماه سال جاری آغاز می شود امسال نیز به رهبری فراز رامهرمزی در لیگ های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان تیمداری خواهد کرد.
با مشخص شدن بودجه تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز رامهرمزی گفت وگوهای خود را با برخی از ملی پوشان جوان و بزرگسال کشورمان برای عضویت در این تیم آغاز کرده است.
رامهرمزی در این باره گفت : پس از مشخص شدن بودجه تیم توسط هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری اهواز گفت وگوهایی را با برخی از ملی پوشان جوان و بزرگسالان کشورمان برای عضویت در این تیم به منظور حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ آغاز کرده ایم .
اعضای هیات مدیره این هفته نیز جلسه خواهند داشت و این امکان وجود دارد که بودجه این تیم افزایش یابد.
تیم ملی حفاری اهواز این بار نیز در هر دو رده سنی لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور تیمداری خواهد کرد.
او اظهارداشت : تمام هدف ما بستن تیم خوبی است که در لیگ حضور داشته باشد و در کورس قهرمانی با دیگر تیم ها رقابت کند.
او با اشاره به گفت وگوهایش با برخی از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو آماده می کنند ، گفت: هدف من انعقاد قرارداد با ملی پوشانی همچون مصطفی جوادی که عرق تیم ملی حفاری اهواز را دارند ، است. قصد داریم دو و یا سه ملی پوش را به خدمت بگیریم ضمن آنکه در رده سنی جوانان نیز با برخی از ملی پوشان این رشته که به تازگی از رقابتهای آسیایی دهلی نو به کشور بازگشته اند ، گفت وگوهایی را انجام داده ایم .
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز که به همراه این تیم به دفعات عنوان قهرمانی لیگ باشگاه های ایران و رقابتهای باشگاه های آسیا را کسب کرده است ، از تشکیل مرحله اول اردوی آمادگی این تیم از روز سه شنبه هفته جاری به مدت ۱۰ روز در اهواز خبر داد و گفت : اردو را به همراه وزنه بردارانی که در اختیار داریم آغاز خواهیم کرد ، ملی پوشان که هم اکنون در اردوی تیم ملی هستند و تمریناتشان را انجام می دهند ، وزنه برداران جدید نیز بزودی وارد اردو خواهند شد تا خود را برای شرکت در لیگ آماده کنند.
او در باره گلایه برخی از وزنه برداران سال گذشته این تیم از پرداخت نشدن تمامی مبلغ قراردادشان اظهارداشت: طبق توافق به عمل آمده ۳۰ درصد باقی مانده مبلغ قرارداد وزنه برداران بزودی پرداخت خواهد شد.
تیم ملی حفاری اهواز ازجمله باشگاه هایی است که هیچ بدهکاری به وزنه برداران خود در طول سال های گذشته نداشته است. شاید مدتی مبلغ قرارداد وزنه برداران دیر پرداخت شده است ولی پرداخت شده است.
رامهرمزی در باره تیم مناطق نفت خیز دیگر تیم خوزستانی شرکت کننده در لیگ نیز گفت : نفتی ها نیز قرار است با تیمی قدرتمند در لیگ شرکت کنند وشنیده ها حاکی از آن است که آنان نیز گفت وگوهای خود را برای جذب وزنه برداران مد نظرشان آغاز کرده اند.
او در باره تیم های شرکت کننده در فصل آینده لیگ از جمله تیم هایی نظیر سایپا و ذوب آهن اصفهان اظهارداشت : هر چقدر تیم های شرکت کننده در لیگ بیشتر شود وزنه برداران بیشتری جذب تیم های شرکت کننده در لیگ خواهند شد . لیگ وزنه برداری تنها منبع درآمد وزنه برداران با توجه به شرایط بد اقتصادی است که در کشور وجود دارد ، می باشد به همین خاطر امیدوارم که باشگاه های متمول در این رشته ورزشی سرمایه گذاری کنند تا چرخ این رشته ورزشی بچرخد.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در باره میزبانی این تیم در یکی از سه هفته برگزاری لیگ نیز گفت : ما قصد داریم میزبان یکی از هفته های لیگ وزنه برداری باشیم . زمانی که ما میزبان هستیم هیات وزنه برداری استان خوزستان حمایت لازم را از این تیم به عمل خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید