خسرو کفیلی

رییس سابق فدراسیون وزنه برداری ابراز امیدواری کرد که عدالت در انتخابات آتی ریاست این فدراسیون رعایت شود.
حسین رضازاده در آستانه برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری در ۱۵ اسفند ماه سال جاری با بیان این مطلب گفت : انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری بزودی برگزار خواهد شد و من امیدوارم عدالت در این انتخابات رعایت شود و هر فردی که با آرای اعضای مجمع ععومی فدراسیون وزنه برداری انتخاب می شود در راستای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی گام بردارد و بتواند وزنه برداری ایران را به جایگاه واقعی خود در جهان برساند.
او در باره عملکرد سجاد انوشیروانی سرپرست کنونی فدراسیون وزنه برداری و یکی از دو کاندیدای شرکت دراین انتخابات اظهارداشت : انوشیروانی زمانی هدایت فدراسیون وزنه برداری را برعهده گرفت که این فدراسیون با مشکلات بسیاری از جمله بدهکاری های سنگین روبه رو بود.
انوشیروانی در این هفت و هشت ماهی که به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انتخاب شده است به همراه دیگر اعضای کادر مدیریتی خود تلاش بسیاری انجام داده است و توانسته است با تشکیل اردوهای متعدد آمادگی شرایط حضور تمامی تیم های ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای مختلف را فراهم کند.
در سوی دیگر نیز ایوب بهتاج دیگر نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری قرار دارد که او نیز از جامعه وزنه برداری بوده است و یکی از مربیان این رشته ورزشی بشمار می رود.
افزون بر آن ایوب بهتاج در کارنامه خود دو دوره مدیرکل تربیت بدنی دو استان بوده است و اکنون یکی از نامزدهای تصدی ریاست این فدراسیون است .
مطمئنا این دو نفر برنامه های خود را تدوین کرده اند و بزودی اعضای مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری از میان دو نفر یک نفر را برای هدایت فدراسیون وزنه برداری برخواهد گزید.
رضاراده که ریاست کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری را نیز برعهده دارد ، در باره تعیین فردی از سوی این کمیته برای هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: انتخاب سرمربی تیم های ملی وزنه برداری جوانان و بزرگسالان ایران به پس از انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری موکول شده است.
دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری برای اینکه رییس جدید این فدراسیون دستش برای انتخاب سرمربی تیم ملی باز باشد ، انتخاب سرمربی تیم ملی را به پس از برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون موکول کرده است.
اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری پس از آخرین جلسه خود که منجر به موافقت با استعفای سعید علی حسینی سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران شد دیگر جلسه ای نداشته اند.
هدایت تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران نیز به هادی پانزوان سپرده شده است که بزودی وزنه برداری نوجوان کشورمان قرار است در رقابتهای جهانی این رشته که در آلبانی برگزار می شود ، شرکت کنند.
او که رییس انجمن پاراوزنه برداری فدراسیون معلولان و جانبازان نیز هست در باره وضعیت تیم ملی پاراوزنه برداری ایران نیز گفت : با پایان رقابتهای پاراوزنه برداری قهرمانی ایران که به تازگی برگزار شد ، حسین توکلی سرمربی این تیم شماری از وزنه برداران معلول و جانباز را برای شرکت در اردوی آمادگی این تیم دعوت کرده است.
ما دو رویداد مهم در سال آتی داریم نخست رقابتهای جهانی پاراوزنه برداری که تیرماه سال آینده در امارات عربی متحده برگزار خواهد شد و سپس بازی های پاراآسیایی که در هانگ ژو برگزار می شود.
اودر ادامه گفت :‌ با توجه به اینکه پارا وزنه برداری یک رشته مدال آور بشمار می رود ما انتظار داریم مسوولان کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان بسان گذشته حمایت های لازم را از این رشته ورزشی به عمل آورند تا ما بتوانیم بهترین ها مدال ها را از این دو رویداد بسیار مهم برای کشورمان به ارمغان آوریم .
رضازاده با حمایت از عملکرد حسین توکلی سرمربی تیم ملی پارراوزنه برداری ایران اظهار داشت : توکلی پس از کسب نتایج مطلوب در رقابتهای بین المللی پاراوزنه برداری دوبی که به تازگی برگزار شد ، طبق برنامه تدوین شده نسبت به تشکیل اردوهای آمادگی این تیم اقدام کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید