محله ستارخان در بین طرفداران سکونت در غرب پایتخت، بسیار محبوب است. همچنین، این محله به عنوان یکی از محله‌های شلوغ و پر رفت و آمد شهر تهران شناخته می‌شود. ساکنان این منطقه به راحتی می‌توانند به مراکز خرید، پاساژها، رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز آموزشی، بهداشتی و… دسترسی پیدا کنند.

در اغلب اوقات، کسانی که قصد خرید یا اجاره آپارتمان در ستارخان را دارند در انتخاب خانه مورد نظر خود دست باز هستند. چرا که در این منطقه می‌توان خانه‌های قدیمی، نوساز، برج‌های مدرن و خانه‌های ویلایی زیادی پیدا کرد. کاماپرس در ادامه، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در ستارخان را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

*یک واحد 80 متری یک خوابه با 350 میلیون تومان ودیعه و مبلغ ماهیانه 12 میلیون تومان، اجاره داده می‌شود. این آپارتمان 12 سال ساخت بوده و به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری است. قابل ذکر است که واحد آگهی شده قابل سکونت زوجین و یا خانواده سه نفری است.

*یک واحد دو خوابه 80 متری ساخت سال 1397 با قیمت 500 میلیون تومان ودیعه آگهی شده است. اجاره ماهیانه این آپارتمان 9 میلیون تومان بوده و این مبلغ غیرقابل تبدیل است. واحد مذکور در طبقه اول قرار داشته و به آسانسور، پارکینگ، پاسیوی اختصاصی، کابینت ام دی اف و گاز رومیزی مجهز است.

دیدگاهتان را بنویسید