مجید ندیری

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران روز چهارم بهمن ماه سال جاری اسامی ملی پوشان کشورمان اعزامی به رقابتهای آسیایی ازبکستان را که یکی از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز خواهد بود ، دراختیار کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری قرار خواهد داد.
حسین رضازاده رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری پس از حضور در چالوس محل تشکیل اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان و دیدار و گفت وگو با سرمربیان تیم های ملی وزنه برداری بانوان و آقایان کشورمان این مطلب را بیان کرد.
او به حضور تمامی اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در محل تمرین ملی پوشان وزنه برداری ایران و دیدار و گفت و گو با نواب نصیرشلال و کوروش باقری سرمربیان تیم های ملی وزنه برداری مردان و زنان کشورمان گفت : در این سفر ضمن بازدید از نحوه تمرینات ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در دیدارهایی جداگانه با سرمربیان تیم های ملی وزنه برداری مردان و زنان کشورمان و توضیحات ارائه شده از میزان و آمادگی وزنه برداران کشورمان اطلاع یافتند .
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری گفت : اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری پس از این دیدارها در باره چگونگی اعزام ملی پوشان وزنه بردار دختر و پسر کشورمان به رقابتهای آسیایی ازبکستان که از اهمیت ویژه ای برخوردار است مقرر داشت ملی پوشانی که در جرگه کسب سهمیه بازی های المپیک پاریس قرار دارند و وزنه بردارانی که شانس کسب مدال از این رویداد قاره ای را دارند به تاشکند اعزام شوند.
باتوجه به زمانی که در اختیار کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری مردان و زنان ایران قرار دارد ، مقرر شد نصیرشلال و باقری روز چهارم بهمن ماه سال جاری پس از بررسی های لازم اسامی نفرات اعزامی را دراختیار کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری قرار دهند.
رضازاده در باره نقطه نظرات اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در باره چگونگی حضور ملی پوشان دختر و پسر کشورمان در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین مرحله از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود ، نیز گفت : با توجه به اینکه این مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد ، اعضای کمیته فنی در این باره ابراز نظری نکردند و در زمان مناسب دیدگاه های خود را بیان خواهند کرد.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری به تمدید مدت اردوی آمادگی ملی پوشان وزنه برداری ایران در چالوس اشاره کرد و گفت : با توجه به شرایط مناسب تشکیل این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در چالوس ، زمان برگزاری این اردو تا اعزام تیم ملی پوشان کشورمان به ازبکستان تمدید شد.
رضازاده با مثبت ارزیابی کردن حضور سهراب مرادی در جمع کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز اظهارداشت : مرادی زیر نظر نصیرشلال و به همراه بهمن زارع و احسان دارابیگی بر نحوه تمرینات ملی پوشان کشورمان نظارت دارد .
با توجه به تجارب مرادی ، انتظار است او تمام تجارب خود را در اختیارحاضران در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار دهد.
او به حضور ماموران آژانس بین المللی ضد دوپینگ / وادا / در چالوس و گرفتن آزمایش دوپینگ از برخی از حاضران در ادو گفت : این ماموران از علی داودی، میرمصطفی جوادی و رسول معتمدی در چالوس و رضا دهدار که به تنهایی تمریناتش را در رامهرمز پی می گیرد آزمایش گرفتند.
وی تصریح کرد : دهدار با هماهنگی با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران تمریناتش را در زادگاهش انجام می دهد .
رییس کمیته فنی فدراسیون در باره چگونگی حضور مهدی کرمی در یک دسته پایین تر گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به این نتیجه رسید که این شانس را برای کرمی فراهم کند که شانس خود را برای حضور در بازی های المپیک پاریس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم که یک وزن المپیکی بیازماید به همین خاطر کرمی ااز وزن ۱۰۹ کیلوگرم به ۱۰۲ کیلوگرم آمد.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در باره میزان آمادگی حاضران در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت : در زمان حضور اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در محل اردوی آمادگی وزنه برداری کشورمان ، آنان تمرینات سنگین را پی نمی گرفتند ولی با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام تیم کشورمان به رقابتهای آسیایی ازبکستان مطمئنا آنان به شرایط مطلوب خواهند رسید.
رضازاده در باره وضعیت رسول معتمدی و علیرضا یوسفی گفت : معتمدی و یوسفی با رفع مصدومیتشان به همراه دیگر ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند و بزودی به شرایط ایده آل خواهند رسید.
او در پایان در باره حضور برخی از وزنه برداران جوان کشورمان در این مرحله از اردو نیز گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری از برخی از وزنه برداران جوان آینده دار نیز برای شرکت در این اردو دعوت کرده است که بی شک از آنان در آینده نزدیک بیشتر خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید