خسرو کفیلی

من سرباز وطنم هستم و هر زمان که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران از من بخواهد در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کش ورمان حاضر خواهم شد و تمام تلاش خود را انجام می دهم که در رقابتهای مختلف برای کشورم افتخار کسب کنم .
علیرضا یوسفی رکوددار رقابتهای وزنه برداری جوانان جهان در دسته فوق سنگین که نامش در فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس و رقابتهای جهانی بحرین قرار نداشت ، با بیان این مطلب گفت : من از چرایی دعوت نشدنم به اردوی آمادگی تیم ملی از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اطلاعی ندارم ولی این را بگویم که من سرباز وطنم هستم و هر گاه از من خواسته شود در اردوی آمادگی تیم ملی حضور خواهم یافت و تمام توان خود را انجام می دهم تا با آمادگی کامل در رویدادهای مختلف شرکت کنم و بهترین نتیجه را برای کشورم بدست آورم .
یوسفی به ارتباطش با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اشاره کرد و گفت : با کادر فنی تیم ملی در تماس هستم ولی در تماس هایی که با این کادر داشته ام در باره دعوت نشدنم به اردوی تیم ملی صحبتی نشده است.
او به آغاز تمریناتش در زادگاهش اشاره کرد و گفت : با اینکه اندکی از ناحیه پا احساس درد می کردم ولی چندی است که تمریناتم را آغاز کرده ام ، در شرایط کنونی تمریناتم را به تنهایی در زادگاهم انجام می دهم تا در آینده نزدیک به آمادگی لازم دست یابم تا هر زمان که کادر فنی صلاح بداند و از من برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد با آمادگی مطلوب در اردو حضور یابم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران دباره عملکرد علی داودی و آیت شریفی دو ملی پوش فوق سنگین ایران در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس محسوب می شد و کسب سهمیه حضور در این بازی های توسط داودی ، افزود : این دو ملی پوش که از دوستان خوب من هستند به یکی از بهترین حدنصاب های خود در چند سال اخیر در تایلند دست یافتنند که نشان از تمرینات سخت و آمادگی آنان بود .
من از کسب سهمیه داودی در این مسابقات بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که داودی افتخاری دیگر برای خود و کشورمان در بازی های المپیک پاریس بدست آورد.
یوسفی با ابراز تاسف از عدم کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک توسط رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان اظهارداشت : من نیز از اینکه دهدار نتوانست سهمیه حضور در مهمترین رویداد ورزشی جهان را کسب کند بسیار متاثر شدم چرا که به خوبی می دانم که این وزنه بردار برای اینکه بتواند در رقابتهای جهانی تایلند شرکت کند چه تلاشی را انجام و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته است.
مصطفی جوادی دیگر ملی پوش کشررمان نیز به تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به خاطر اینکه کسب سهمیه اش برای حضور در بازی های المپیک مسجل شده بود ، تنها یک بار در حرکات یک ضرب و دو ضرب به روی تخته رفت .

دیدگاهتان را بنویسید