خسرو کفیلی

رکورددار وزنه برداری جوانان جهان در برزخ از دست دادن حضور در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو بسر می برد.
علیرضا یوسفی ملی پوش جوان فوق سنگین جهان که در رقابتهای آسیایی کره جنوبی پس از بهبود رکورد دو ضرب جوانان جهان از ناحیه تاندول دست دچار مصدومیت شد به نظر می رسد که به علت این آسیب دیدگی شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو را که از اهمیت بسیاری برخوردار است از دست بدهد.
یوسفی در این باره گفت : پس از بازگشت از رقابتهای آسیایی کره جنوبی مداوای خود را زیر نظر پزشکان آغاز کرده ام . در این مدت ضمن انجام فیزیوتراپی زیر نظر پزشکان ازمایش های متعددی را انجام داده ام که نتایج آزمایش ها نشان می دهد که نزدیک به ۵۰ درصد از تاندول دستم دچار پارگی شده است که بزودی پزشک متخصص نظر خود را در این مورد اعلام خواهد کرد.
او افزود : هنوز مشخص نیست که باید عمل جراحی انجام دهم و یا اینکه با استراحت این پارگی درمان شود.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران با اشاره به حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان و انجام تمرینات بدنسازی اظهارداشت : در این مدت به تمرینات بدنسازی می پردارزم ولی دست به وزنه نزده ام تا آسیب دیدگی ام تشدید نشود.
یوسفی تصریح کرد : من تمام تلاش خود را انجام می دهم که خود را به رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو به خاطر آنکه جز پیکارهای گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است برسانم و در غیر این صورت این دو رویداد مهم را از دست خواهم داد.
او از اینکه در آستانه اعزام تیم های ملی وزنه برداری ایران به رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی هانگ ژو دچاار مصدومیت شده است بسیار متاثر است ، گفت : هدف من در سال جاری حضور در این دو رویداد مهم بود اکنون نمی دانم آیا می توانم در این رقابتها شرکت کنم یا نه .
یوسفی در باره حضورش در رقابتهای جهانی جوانان در مکزیک نیز گفت : این مسابقات در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و طبق برنامه قرار بود من در معیت تیم جوانان ایران در این مسابقات شرکت کنم .هنوز نمی دانم تا آن زمان از بند مصدومیت رها خواهم شد و می توانم به مکزیک اعزام شود یا نه .
ملی پوش فوق سنگین ایران با اشاره به حمایت همه جانبه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از او اظهارداشت : در مدتی که من دچار مصدومیت شده ام کادر فنی تیم ملی حمایت همه جانبه ای را از من به عمل آورده اند .
هر وزنه برداری که دچار مصدومیت می شود از نظر روحی دچار مشکل می شود که کادر فنی تیم ملی در این مدت تلاش داشته اند من از نظر روحی و انگیزگی دچار افت نشوم .
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران که یکی از سه نماینده کشورمان در این وزن برای شرکت در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس بشمار می رود ، در باره عدم حضورش در این رقابتها و از دست دادن شرکت در بازی های المپیک گفت : هنوز زود است در این باره صحبت کرد هر وزنه برداری که می خواهد در بازی های المپیک پاریس شرکت کند طبق قوانین فدراسیون جهانی وزنه برداری می بایست در پنج رویداد گزینشی به ویژه در رقابتهای جهانی عربستان شرکت کند و من تنها در یک رویداد گزینشی شرکت کرده ام .

دیدگاهتان را بنویسید