خسرو کفیلی

مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان قرار است ، مبلغ قرارداد معوقه وزنه برداران این باشگاه را در هفته آینده پرداخت کنند.
علی جباری سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان که به همراه این تیم جام قهرمانی فصل گذشته لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران را کسب کرد ، با بیان این مطلب گفت : گفته می شود مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان با نزدیک شدن به پایان سال جاری قصد دارند ، بدهی خود را به وزنه برداران این تیم که عنوان قهرمانی لیگ را کسب کردند در هفته آینده پرداخت کنند.
او که هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را با داشتن وزنه بردارانی همچون میر مصطفی جوادی ، علیرضا معینی ، رسول معتمدی ، امیر حقوقی ،حافظ قشقایی ، عبدالله و حسین بیرانوند و … برعهده داشت ، گفت : متاسفانه چک هایی که در اختیار وزنه برداران این قرار داده شده بود ، در زمان تعیین شده پاس نشده است و وزنه برداران این تیم ریالی دریافت نکرده اند.
جباری تصریح کرد : وزنه برداران تیم ذوب آهن حق دارند که از تاخیر ایجاد شده در پرداختی هایشان ناراحت باشند و من امیدوارم که هر چه زودتر مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به تماس های پیاپی وزنه برداران این تیم با وی اظهارداشت : از زمانی که از تاریخ پاس شدن چک های وزنه برداران گذاشته است ، آنان به دفعات با من تماس گرفته و از این تاخیر ابراز ناراحتی کرده اند که من حق را به آنان می دهم چرا که آنان برای دریافت این پول برنامه ریزی کرده اند.
او در باره تیمداری باشگاه ذوب آهن در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور گفت : با اینکه تیم ذوب آهن در طول سال های اخیر به دفعات عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور را در رده های سنی جوانان و بزرگسالان کسب کرده است ولی به نظر من این باشگاه در فصل آینده در لیگ وزنه برداری به این شکل تیمداری نکند ، بهتر است.
باشگاه ذوب آهن اصفهان اگر قرار است در پرداخت مبلغ قرارداد وزنه برداران تاخیر ایجاد کند ، بهتر است در این رشته ورزشی سرمایه گذاری نکند .
من به جرات می توانم بگویم که وزنه بردارانی که سال گذشته در تیم ذوب آهن اصفهان عضویت داشتند ، جذب دیگر تیم های حاضر در لیگ خواهند شد.
جباری تصریح کرد : به هر حال هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان بزودی تشکیل جلسه خواهد داد و در خصوص تیمداری در رشته وزنه برداری تصمیم گیری خواهد کرد.
جباری در باره وضعیت رسول معتمدی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و تیم ذوب آهن اصفهان اظهارداشت : معتمدی پس از عدم شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان و از دست دادن شانس حضور در بازی های المپیک پاریس به زادگاهش اصفهان بازگشته است و تمریناتش را برای آمادگی بدنی انجام می دهد.
من معتقدم که معتمدی برای اینکه به روزهای اوج خود بازگردد می بایست از لحاظ روحی و روانی در شرایط آرمانی قرار گیرد.
این وزنه بردار با داشتن توان فراوان و رهایی از بند مصدومیت می تواند در عرصه های مختلف برای وزنه برداری ایران بسان گذشته افتخار کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید