خسرو کفیلی

هدف از حضور باشگاه ملی حفاری اهواز در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران گرم کردن تنور رقابتهای لیگ است.
فرار رامهرمزی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با بیان این مطلب گفت : تنور لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور با حضور تیم هایی همچون ملی حفاری اهواز ، ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب گرم می شود ، در صورتی که هر یک از این تیم ها از شرکت در لیگ انصراف دهند و یا به هر دلیلی از شرکت در آن بازبمانند از سطح مسابقات لیگ کاسته می شود.
او با رد هر گونه شایعه انصراف باشگاه ملی حفاری اهواز از حضور در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که از شهریور ماه سال جاری کلید خواهد خورد ، اظهار داشت : تیم ملی حفاری اهواز بسان سال های گذشته در لیگ شرکت خواهد کرد و انصراف این تیم شایعه ای بیش نیست ، چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ نیز بستگی به بودجه ای دارد که توسط هیات مدیره باشگاه باشگاه در اختیار ما قرار خواهد گرفت.
ما انتظار داریم فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور با تیم های جدیدی که آمادگی خود را برای شرکت در آن اعلام کرده اند ، بهتر از سال های گذشته برگزار شود.
رامهرمزی به زمان تشکیل نشست هیات مدیره باشگاه ملی حفاری اهواز برای تعیین بودجه تیم های این باشگاه برای شرکت در لیگ های رشته های مختلف ورزشی گفت : اعضای هیات مدیره باشگاه خرداد ماه سال جاری تشکیل جلسه خواهند داد و بودجه تیم های ورزشی این باشگاه به ویژه وزنه برداری را مشخص خواهند کرد و پس از آن چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور مشخص خواهد شد.
در صورتی که بودجه مناسبی در اختیار ما قرار گیرد ، تیم ملی حفاری اهواز در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در لیگ شرکت خواهد کردو همچون گذشته یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.
رامهرمزی که با حضور وزنه بردارانی همچون علی داودی، مهدی کرمی ، رضا دهدار و … در ترکیب تیم ملی حفاری اهواز در فصل گذشته لیگ پس از تیم های ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب عنوان سومی را کسب کرد از پرداخت مبلغ قرارداد وزنه برداران این تیم خبر داد و گفت : تمامی مبلغ قرارداد وزنه برداران تیم ملی حفاری اهواز پرداخت شده است و این باشگاه هیچ بدهی به وزنه برداران خود ندارد و با مشخص شدن بودجه تیم ، نسبت به عقد قرارداد با برخی از ملی پوشان وزنه برداری ایران برای فصل آینده اقدام خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با ابراز تاسف از عدم کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس توسط رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم که در فصل گذشته برای این تیم وزنه زد ، اظهارداشت : دهدار سال هاست که در تیم ملی حفاری اهواز عضویت داشته است و از اینکه او نتوانست سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را بدست آورد متاثرم .
دهدار زحمات بسیاری را متحمل شد که بتواند جواز حضور در پاریس را بدست آورد که متاسفانه این چنین نشد و امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که او بتواند به پاریس اعزام شود.
او در باره وضعیت علی داودی و میر مصطفی جوادی دو ملی پوش کشورمان که جواز حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کردند اظهارداشت : این دو ملی پوش سابقه عضویت در تیم ملی حفاری اهواز را دارند و من با آنان کار کرده ام .
با توجه به شناختی که از داودی و جوادی دارم در صورتی که آنان با توجه به زمان باقی مانده افزایش رکورد به ویژه در حرکت یک ضرب داشته باشند ، می توانند چهره خوبی از خود در بازی های المپیک پاریس از خود به نمایش گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید