خسرو کفیلی

به برخی از داوری ها در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران در رشت معترض هستم .
علی جباری سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان که به همراه این تیم در هفته اول لیگ پیشتاز شد ، با بیان این مطلب گفت : با اینکه در هفته اول لیگ شاهد رقابتهای خوبی از سوی تیم های شرکت کننده بودیم ولی برخی از داوری ها ، درست نبود و همین امر اعتراض مرا به دنبال داشت.
من اعتراض خود را در این خصوص به مسوول برگزاری مسابقات اعلام کردم که امیدوارم در ادامه رقابتهای لیگ شاهد چنین داوری هایی نباشیم .
او با ابراز رضایت از عملکرد وزنه برداران تیم ذوب آهن اصفهان اظهارداشت : از عملکرد وزنه برداران این تیم در هفته اول لیگ راضی هستم و امیدوارم این روند تا هفته پایانی نیز ادامه داشته باشد.
جباری در باره قرار گرفتن علیرضا معینی در ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان به جای امیر حقوقی ملی پوش این تیم در دسته ۹۶ کیلوگرم اظهارداشت : با توجه به حدنصاب های کسب شده از سوی حقوقی در بازی های آسیایی هانگ ژو من ترجیح دادم که از معینی به جای او استفاده کنم . اگر حدنصاب حقوقی در هانگ ژو برای تیم ذوب آهن اصفهان در این دسته در هفته اول محسوب می شد ، این وزنه بردار در رده سوم قرار می گرفت ولی حضور معینی و کسب عنوان دومی باعث شد که ما شش امتیاز بیشتر کسب کنیم .
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به مصدومیت رضا بیرانوند وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی حفاری اهواز که با اوت کردنش موجب شد این تیم در رده چهارم در هفته اول لیگ قرار گیرد ، گفت : چنین اتفاقی نیز در فصل گذشته لیگ برای تیم ذوب آهن اصفهان رخ داد. سال گذشته در هفته اول لیگ نیز رسول معتمدی ملی پوش تیم ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شدیدی شد . پس از این مصدومیت با اینکه هیچ کس انتظار قهرمانی تیم ذوب آهن را نداشت این تیم با تلاش وزنه بردارانش در رقابتی نزدیک با تیم ملی حفاری اهواز با کسب امتیازات بیشتر جام قهرمانی را به خانه برد.
اکنون نیز تیم ملی حفاری اهواز با چنین مشکلی روبه رو شده است . بی شک اگر این تیم اهوازی با مصدومیت بیرانوند روبه رو نمی شد اکنون در جایگاه بهتری در لیگ قرار داشت.
با توجه به اینکه بیرانوند از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده است من امیدوارم که هر چه زودتر بهبود یافته و بار دیگر در صحنه رقابتهای وزنه برداری شاهد حضور این وزنه بردار باشیم .
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در باره عدم حضور ملی پوشان وزنه برداری در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اظهارداشت : با توجه به محسوب شدن حدنصابهای ملی پوشان وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی هانگ ژو برای تیم های شرکت کننده در هفته اول ، تیم هایی که ملی پوشان وزنه برداری کشورمان را در اختیار دارند ، ترجیح دادند به آنان استراحت بدهند و از آنان در این هفته بهره نگیرند ، بی شک در دو هفته باقی مانده ، لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور با حضور ملی پوشان کشورمان پویاتر از گذشته برگزار خواهد شد.
جباری در باره وزنه زدن کیانوش رستمی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در خلال برگزاری هفته اول لیگ آن هم در دسته ۱۰۲ کیلوگرم اظهارداشت : رستمی قصد بازگشت به تیم ملی وزنه برداری ایران و حضور در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس را دارد به همین خاطر به عنوان وزنه بردار آزاد در هفته اول لیگ وزنه زد.
اکنون این کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران است که آیا با حضور رستمی در اردوی تیم ملی موافقت خواهد کرد یا نه .
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در باره میزبانی هیات وزنه برداری استان گیلان در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور گفت : گیلانی ها میزبان خوبی برای تیم های شرکت کننده در هفته اول لیگ بودند ، سالن و امکانات مناسبی برای برگزاری لیگ مهیا شده بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید