خسرو کفیلی

با مشخص شدن بودجه تیم وزنه برداریم ملی حفاری اهواز نسبت به چگونه بستن این تیم برای شرکت در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران اقدام خواهیم کرد.
فراز رامهرمزی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز که به همراه این تیم به دفعات عناوین قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران و باشگاه های آسیا را کسب کرده است ، با بیان این مطلب گفت : هیات رییسه باشگاه ملی حفاری اهواز تا پایان ماه جاری تشکیل جلسه خواهد و نسبت به تعیین بودجه تیم وزنه برداری این باشگاه برای شرکت در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشوراقدام خواهد کرد.
کادر فنی تیم ملی حفاری اهواز با مشخص بودجه نسبت به چگونگی بستن این تیم اقدام خواهد کرد . در صورت در اختیار گرفتن بودجه مناسب ، بسان گذشته تیمی قدرتمند با حضور شماری از ملی پوشان این رشته ورزشی برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم بست و در غیر این صورت تنها به حضور در این لیگ می اندیشیم .
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز که به همراه این تیم در فصل گذشته لیگ پس از تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت ، گفت : حضور تیم های قدرتمندی همچون ذوب آهن اصفهان و سایپا در فصل گذشته گرمی بخش مسابقات شده بود و امیدوارم تیم های متمول همچنان در این رشته ورزشی سرمایه گذاری کنند و موجب رونق لیگ وزنه برداری شوند.
او با اشاره به زمان برگزاری فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اظهارداشت: طبق برنامه تدوین شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری ، فصل آینده لیگ از مهرماه سال جاری همچون سال گذشته در سه هفته برگزار خواهد شد.
با توجه به رقابتهای جهانی عربستان ، پیکارهای نوجوانان و جوانان آسیا هندوستان و بازی های آسیایی هانگ ژو ، فصل جدید لیگ با تاخیر آغاز می شود و طبق اعلام مسوولان کمیته مسابقات حدنصابهای ملی پوشان تیم ها در بازی های آسیایی در هفته اول لیگ برای آنها محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب در هفته اول لیگ ملی پوشان وزنه نخواهند زد.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز به حضور نواب نصیرشلال ملی پوش سابق این تیم که سال های برای تیم ملی حفاری اهواز وزنه زد در راس کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اشاره کرد و گفت : نصیرشلال از جمله مربیان با هوش و با تجربه است . او تجربه حضور در رقابتهای مختلف داخلی و خارجی را دارد و من مطمئن هستم در پست جدید نیز موفق خواهد بود.
وظیفه من و دیگر مربیان حمایت همه جانبه از سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران است تا وی بتواند در وظیفه جدیدی که به او محول شده است ، موفق شود.

دیدگاهتان را بنویسید