مجید ندیری

پس از کسب مدال طلای رقابتهای جوانان جهان ، در پی گذاشتن جا پای بزرگان این رشته ورزشی هستم .
علیرضا نصیری ملی پوش جوان دسته ۹۶ کیلوگرم و نخستین مدال آور طلای تیم ایران از رقابتهای جهانی مکزیک با بیان این مطلب گفت : از اینکه در چنین رقابت مهمی توانستم به مدال طلا دست یابم بسیار خوشحالم و امیدوارم روزی برسد که بتوانم جا پای بزرگان این رشته ورزشی بگذارم .
وزنه برداری ایران دارای بزرگان بسیاری بوده است که توانسته اند در رقابتهای مختلف با کسب مدال های رنگارنگ دل مردم ایران را شاد کنند و من نیز امیدوارم بتوانم جا پای بزرگان این رشته ورزشی بگذارم و از میادین مختلف برای کشورم افتخار کسب کنم .
ملی پوش جوان مرودشتی کشورمان که وزنه برداری را زیر نظر نادر زارع در مرودشت آغاز و نخستین مدال طلای خود را در مکزیک به گردن آویخت ، سطح مسابقات جهانی را بسیار بالا دانست و گفت : به جز وزنه بردار مصری که به علت آسیب دیدگی در این مسابقات شرکت نکرده بود دیگر وزنه بردار برتر جهان در رده سنی جوانان در دسته ۹۶ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کردند.
نگاهی به حدنصاب های کسب شده در رقابتهای این وزن نشان از نزدیکی رقابت ها بود .
من پیش از این در رقابتهای آسیایی مدال نقره کسب کرده بودم ولی این برای نخستین بار بود که در یک رویداد جهانی به مدال طلا رسیدم و زمانی که بر روی سکوی قهرمانی ایستادم حس بسیار خوبی داشتم .
کسب مدال آن هم طلا از رقابتهای جهانی بسیار دلچسب و خوشحال کننده است.
او از حضور هشت ماه اش در اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در شهرهای ماهشهر و مرودشت برای شرکت در رقابتهای جهانی مکزیک خبر داد و گفت : برای حضور در این مسابقات ، هشت ماه در اردوهای آمادگی زیر نظر هادی پانزوان سرمربی و دیگر دستیاران ایشان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و از اینکه توانستم مزد زحماتم را کسب کنم بسیار خوشحال هستم .
این وزنه بردار در باره حضورش در یک وزن بالاتر گفت : فیزیک بدنی و وزن من به گونه ای است که سال ها می توانم در دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه بزنم و اکنون قصد ندارم به یک دسته بالاتر بروم .
نصیری در باره دعوتش به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی اظهارداشت : با جوانگرایی که از سوی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران صورت خواهد گرفت این امکان دارد که از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی تیم ملی دعوت شوم .
تاکنون در این خصوص با من صحبتی نشده است ولی مطمئنا در صورتی که به اردوی تیم ملی دعوت شوم ، تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.
ملی پوش جوان وزنه برداری ایران خواستار رسیدگی و حمایت از وزنه برداران پایه کشورمان شد و گفت : پشتوانه های خوبی در رده های سنی نوجوانان و جوانان وجود دارند که امیدوارم با حمایتی که از آنان به عمل خواهد شد ، شاهد حضور آنان در تیم ملی وزنه برداری ایران باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید