خسرو کفیلی

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان ازعدم پرداخت مبلغ قرارداد برخی از وزنه برداران جوان این تیم توسط باشگاه ناراحت است.
علی جباری که در فصل گذشته لیگ های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های ایران عنوان قهرمانی را کسب کرد ، گفت :‌ با گذشت چهار ماه از پایان لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور ، مسوولان باشگاه ذوب آهن تاکنون مبلغ قرارداد وزنه برداران جوان این تیم را که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ را کسب کردند پرداخت نکرده اند.
او گفت : کل مبلغ بدهی باشگاه به این وزنه برداران جوان کمتر از یک صد میلیون تومان است و اگر باشگاه ذوب آهن هر هفته با یکی از این وزنه برداران تسویه حساب کرده بود اکنون بدهی وزنه برداران جوان پرداخت شده بود.
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان اظهارداشت : باتوجه به اینکه تیم ذوب آهن قرار است در فصل آینده لیگ های وزنه برداری باشگاه های ایران تیمداری کند ، انتظار است مسوولان این باشگاه هر چه زودتر بدهی خود را به وزنه برداران این تیم پرداخت کند.
جباری به عدم پرداخت بدهی اش از سوی باشگاه ذوب آهن نیز اشاره کرد و گفت :‌ متاسفانه باید بگویم که باشگاه ذوب آهن حتی مبلغ قرارداد مرا نیز پرداخت نکرده است دست اندرکاران این باشگاه ، این هفته ، آن هفته می کنند.
او تصریح کرد :‌ با اینکه مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان موافقت اولیه خود را با تیمداری این باشگاه در فصل آینده لیگ های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور اعلام کرده اند ولی با توجه به شرایط موجود من چگونه می توانم با وزنه برداران برتر برای عضویت در این تیم صحبت کنم .
وی گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز فصل آینده لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور امید دارم بدهی وزنه برداران جوان این تیم پرداخت شود و هیات مدیره باشگاه ذوب آهن نیز بودجه مناسبی را برای وزنه برداری باشگاه به تصویب برسانند.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به افتخارات این تیم در لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور بیان کرد :‌ هر زمان که باشگاه ذوب آهن در لیگ وزنه برداری شرکت کرده است جام قهرمانی را فتح کرده است ،اکنون نیز انتظاراست هیات مدیره باشگاه بودجه مناسبی را برای این تیم در نظر بگیرد تا حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ داشته باشد.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران به سپردن سکان تیم ملی وزنه برداری کشورمان به نواب نصیرشلال اشاره کرد و گفت : نصیرشلال به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شده است و به همراه این تیم در رقابتهای آسیایی کره جنوبی شرکت کرد.
با توجه به اینکه زمان کمی که در اختیار نصیرشلال قرار داشت نمی توان در باره عملکرد او در این مسابقات قاره ای ابراز نظر کرد.
او در ادامه اظهارداشت : سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران دو رویداد بسیار مهم در پیش دارد. رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو که تعیین کننده توانایی ها و دانش او خواهد بود.
رقابتهای جهانی عربستان از آن جهت اهمیت دارد که طبق قوانین فدراسیون جهانی وزنه برداری تمامی وزنه بردارانی که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند می بایست در این مسابقات شرکت کنند.
بازی های آسیایی هانگ ژو نیز از آن جهت مهم است که کاروان ورزشی ایران برای قرار گرفتن در بین کشورهای برتر قاره کهن حساب ویژه ای بر روی عملکرد ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در این بازی ها باز کرده است.
جباری گفت : با توجه به اینکه رقابتهای جهانی عربستان طبق اوزان جدید المپیکی برگزار می شود و بازی های آسیایی هانگ ژو در اوزان قدیمی برگزار خواهد شد ، این بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران دارد که کدامیک از ملی پوشان کشورمان را به این دو رویداد مهم اعزام کند.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران تصریح کرد : این امکان دارد که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ملی پوشانی همچون حسین سلطانی ، سید ایوب موسوی ، مهدی کرمی و امیر عزیزی را که اوزانشان غیرالمپیکی است برای بازی های آسیایی هانگ ژو آماده کنند و دیگر ملی پوشانی که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند راهی مسابقات جهانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید