خسرو کفیلی

با اینکه از نظر فیزیکی در آمادگی کامل قرار ندارم ولی در هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران به همراه تیم ملی حفاری اهواز حضور خواهم داشت.
رضا دهدار ملی پوش رامهرمزی تیم ملی حفاری اهواز، پیشتاز لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران با بیان این مطلب گفت : با اینکه قرار نبود در هفته سوم لیگ به روی تخته بروم ولی به درخواست کادر فنی به علت رقابت نزدیک این تیم با تیم ذوب آهن اصفهان در این هفته وزنه خواهم زدم .
او گفت : دو تیم ملی حفاری اهواز و ذوب آهن اصفهان رقابت سختی را برای کسب جام قهرمانی دارند ضمن آنکه نباید از تیم سایپا هم به سادگی عبور کرد.
سایپایی ها با اینکه در هفته دوم اندکی ضعیف نشان دادند ولی همچنان یکی از امیدهای کسب عنوان قهرمانی هستند.
من معتقدم که تیم ذوب آهن اصفهان بسان هفته دوم نمی تواند شش عنوان قهرمانی را در اوزان مختلف کسب کند چرا که وزنه بردارانی که در هفته دوم وزنه نزدند در هفته پایانی به روی صحنه خواهند آمد و همین امر باعث می شود که تیم ملی حفاری اهواز امتیازات لازم را برای کسب عنوان قهرمانی بدست آورد.
دارنده چندین مدال مدال جهانی و آسیایی با اشاره به میزبانی تیم ملی حفاری اهواز در هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اظهارداشت : با توجه به پلمب سالن ایرانیان در تهران ، مسوولان باشگاه ملی حفاری اهواز درخواست دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری را برای میزبانی هفته سوم پذیرفتند و هفته سوم لیگ در اهواز برگزار خواهد شد.
اهوازی ها پیش از نیز به دفعات میزبان برگزاری لیگ بوده اند و رقابتهای این هفته را به خوبی برگزار خواهند کرد.
دهدار در باره موافقت کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با استعفای سعید علی حسینی سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان اظهارداشت : من به عنوان یک ورزشکار برای سعید علی حسینی در فعالیت های آینده اش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم مسوولان فدراسیون وزنه برداری از یک مربی با تجربه و با دانش در راس کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران استفاده کنند تا ملی پوشان وزنه برداری کشورمان بتوانند از تجارب او استفاده کنند.
ملی پوش رامهرمزی تیم وزنه برداری ایران در ادامه گفت : مطمئنا مسوولان فدراسیون وزنه برداری با سنجیدن تمام شرایط و بررسی های لازم بهترین گزینه را برای سپردن رهبری تیم ملی وزنه برداری ایران انتخاب خواهند کرد.
او به زمان تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود ، اشاره کرد و گفت : دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری قصد دارند این اردو را اواسط اسفند ماه دایر کنند که به نظر می رسد با توجه به میزان آمادگی ملی پوشان به خاطر تمرینات آنان برای شرکت در لیگ ، این اردو می تواند از اوایل فروردین ماه سال آینده دایر شود.
در صورت تحقق این امر ملی پوشان ۴۵ روز فرصت دارند تا خود را به آمادگی لازم برسانند.
دهدار به رقابتش با دیگر وزنه برداران دسته ۱۰۲ کیلوگرم از جمله رسول معتمدی و سهراب مرادی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در این وزن اشاره کرد و گفت : افزون بر معتمدی و مرادی برخی دیگر از وزنه برداران نیز در این دسته حضور خواهند داشت .
من معتقدم اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی با حضور نفرات بیشتری دایر خواهد شد چرا که شماری از ملی پوشان که بیرون از اردو حضور داشتند و اکنون قصد دارند شانس خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی بیازمایند.
به همین خاطر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران از نفرات بیشتری که شرایط و میزان آمادگی لازم را دارند به منظور شرکت در اردوی تیم ملی دعوت خواهند کرد.
با توجه به شرایط موجود من نیز بسان دیگر وزنه برداران این دسته تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا یکی از نفرات اعزامی در معیت تیم ایران به رقابتهای آسیایی کره جنوبی باشم و پس از آن خود را برای شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو که از اهمیت بسیاری برخوردار است ، آماده خواهم کرد.
این وزنه بردار خوزستانی که هم اکنون در فهرست بهترین های دسته ۱۰۲ کیلوگرم فدراسیون جهانی برای شرکت در بازی های المپیک پاریس قرار دارد ، تصریح کرد : تنها یک دوره از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس برگزار شده است و چند دوره دیگر از چنین مسابقاتی باقی مانده است و تا زمان برگزاری بازی های المپیک مطمئنا این فهرست دچار تغییر خواهد شد.
دهدار در باره وضعیت دیگر ملی پوشان کشورمان در اوزان مختلف اظهارداشت: به نظر من با حضور مصطفی جوادی در دسته ۸۹ کیلوگرم رقابت فشرده ای را بین او و کیانوش رستمی شاهد خواهیم بود ضمن آنکه در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با حضور علی داودی ، آیت شریفی و علیرضا یوسفی رقابت خوبی بین این سه نفر وجود خواهد داشت.
با توجه به رقابت سخت در سه وزن المپیکی ۸۹ ، ۱۰۲ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم از هم اکنون می توان گفت که تیم ایران در این سه وزن شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را خواهد داشت.
او تصریح کرد : در دیگر اوزان المپیکی نیز ملی پوشان کشورمان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد که سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید