پیمان جبلی رئیس صدا و سیما از شروع تولید سریال حضرت موسی(ع) خبر داد و ابراز امیدواری کرد که کمتر از ۵ سال دیگر این مجموعه تلویزیونی آماده شود.
سیاری درباره سریال «حضرت موسی(ع)»، شروع آن و بودجه‌اش سؤال می‌پرسند. رئیس صداوسیما به هجمه علیه بودجه صداوسیما و بحث ردیف بودجه جداگانه سریال «حضرت موسی(ع)» واکنش نشان داد و گفت: دو مجموعه پرهزینه و ماندگار داریم که کارهای آنها پیش می‌رود نباید خدای ناکرده با گمانه‌زنی‌های غلط و رفتارهای ناشی از کینه‌توزی نسبت به رسانه ملی کاری کنیم که این مجموعه‌ها آسیب ببینند، همه باید به‌عنوان پروژه ملی و طرح ملی به این آثار نگاه کنیم و همه حمایت کنیم تا به سلامت و خوبی به نتیجه برسد و باقیات الصالحات باشد.

بحث سریال «موسی(ع)» در فضای مجازی ادامه پیدا کرد. حتی برخی گمانه‌زنی کردند سالِ آینده این سریال کلید بخورد به نام بازیگرانش رسیدند و اتفاقات دیگر؛ با پیمان جبلی رئیس صداوسیما صحبت کردیم و او به خبرنگار تسنیم گفت: سریال حضرت موسی(ع) یک سابقه سه دهه‌ای دارد؛ بحمدالله طراحی این مجموعه نمایشی فاخر، ارزشمند، تمدن‌ساز و جریان‌ساز در دوره جدید سازمان صداوسیما وارد مرحله اجرایی شد.

با تغییراتی که در گروه تولید این مجموعه داده شد اعم از کارگردان و تهیه‌کننده، بحمدالله مراحل مقدماتی هم شروع شده است. منابع مالی اولیه برای این کار شروع شود و کارهای پیش تولید به ثمر بنشیند، کار تولید آغاز خواهدشد. اگرچه ما دارای مشکلات بسیار جدّی در حمایت و پشتیبانی از کارهای الف ویژه‌مان هستیم. چون کارهای پرهزینه‌ای‌اند و نیاز به منابع پایدار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید