خسرو کفیلی

ملی پوش وزنه برداری ایران به علت مصدومیت شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو را از دست داد.
رضا بیرالوند ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران و دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی در رده های سنی مختلف با ابراز تاسف از مصدومیتش اظهارداشت : آسیب دیدگی بد موقعی به سراغ من آمد . با توجه به میزان مصدومیتم از ناحیه کشاله ران ، شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو را که از اهمیت بسیاری برخوردار است ، از دست دادم .
او گفت : به تجویز پزشکان مجبور هستم که چند ماهی را دور از مسابقات وزنه برداری بگذرانم و تنها به استراحت بپردازم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران بااشاره به ارتباطش با نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان اظهارداشت: سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران را از میزان مصدومیتم آگاه کرده ام و به توصیه ایشان تلاش می کنم پس از رهایی از بند مصدومیت بار دیگر به دنیای قهرمانی بازگردم و به عضویت تیم ملی وزنه برداری ایران در آیم .
بیرالوند که پیش از این یکی از امیدهای وزنه برداری ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس بشمار می رفت و به نظر می رسد که دیگر شانسی برای شرکت در این بازی ها ندارد ، افزود : با توجه به اینکه تاکنون در هیچ یک از مسابقات گزینشی بازی های المپیک شرکت نکرده ام و شرکت در رقابتهای جهانی عربستان را که یکی از مهمترین رقابتهای گزینشی بازی های فوق نیز هست از دست داده ام ، شرکتم در بازی های المپیک منتفی است.
او تصریح کرد : با اینکه یک سال بد را پشت می گذارم ولی تمام تلاش خود را انجام می دهم تا هر چه زودتر به دنیای قهرمانی بازگردم .
بیرالوند در باره حضورش در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که از مهرماه سال جاری آغاز می شود ، گفت : با توجه به اینکه تنها منبع در آمد وزنه برداران شرکت در رقابتهای لیگ است و سطح این مسابقات نیز بالا نیست در صورتی که مصدومیتم اجازه دهد در لیگ شرکت خواهم کرد.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با ابراز تاسف از عدم حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : از اینکه در کنار دوستان که خود را برای شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو و رقابتهای جهانی عربستان آماده می کنند ، حضور ندارم ، بسیار ناراحت است.
وزنه بردارانی که در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند از بهترین های این رشته ورزشی بشمار می روند و من برای آنان آرزوی موفقیت دارم .

دیدگاهتان را بنویسید